آخرین وضعیت بیماری بازیگر قهوه تلخ +تصاویر

جهان صنعت نیوز: بیماری ام اس، از آن عارضه هایی است که تا حالا خیلی از افراد سرشناس را مبتلا کرده و باعث شده است که این افراد کارایی خود را در حرفه خود از دست بدهند. بیماری بازیگر قهوه تلخ ، ماندانا سوری که در فعالیت های متاخر خود موفقیت های زیادی هم به دست آورده بود.


یکی از نزدیکان این بازیگر به نام پوریا ذوالفقاری که منتقد سینمایی است در تازه ترین خبر از این بازیگر محبوب، در صفحه شخصی خود یادداشتی منتشر کرده و از تازه ترین وضعیت این بازیگر سریال قهوه تلخ خبر داده است.

بیماری بازیگر قهوه تلخ

او نوشته اشت که درست زمانی که پیشنهادهای کاری در پی موفقیت های وی به سمتش سرازیر شد و دقیقا در بزنگاهی که هر بازیگر سالها برای رسیدن آن تلاش می‌کند، فهمید که به ام اس مبتلا شده  و به فراگیر شدن این خبر، نام ماندانا سوری از گزینه‌های ایفای نقش‌ها کنار گذاشته شد.

در خبرها آمده است که این بازیگر موفق که نقش های خاص او در سریال های تلویزیونی حتی توان حرکت را از دست داده و از طرف دیگر تهیه داروهای ام اس برایش روز به روز دشوارتر می‌شود.

دوستان این بازیگر می گویند که وی نیازمند یاری جدی است و به قول معروف: «برای کمک به ماندانا سوری همین حالا هم دیر است.»

بیماری بازیگر قهوه تلخ

مدتی قبل ماندانا سوری در اینستاگرامش خبر ابتلایش به بیماری ام اس را این گونه منتشر کرد: یک روزی از روزهای پاییز سال ٨٨ مهمون ناخونده ای برام رسید. اول از دیدنش شوکه شدم و به شدت ناراحت ولی از اونجایی ما آدم ها به همه چیز عادت می کنیم کم کم دیگه باهاش دوست شدم. البته تو یک چهار چوب خاص و یک جورایی باهاش خوگرفتم.

بیماری بازیگر قهوه تلخ

وی در ادامه نوشت:  الان ٩ ساله که این مهمون ناخونده با من لحظه به لحظه همگام و همراهه … پس باز هم شکر می کنم چون از مبتلا شدن بهش، حقیقتاً به این موضوع ایمان آوردم از هر اتفاق ناخوشایندی هم می شود نتیجه خوشایند گرفت و ازش لذت برد.

بیماری بازیگر قهوه تلخ

ماندانا سوری که با سریال های طنز به شهرت رسید، متولد ۶ شهریور ۱۳۶۴ در تهران و فارغ التحصیل لیسانس رشته زبان انگلیسی از دانشگاه علمی و کاربردی تهران است. او با تئاتر فعالیت خود را شروع کرد و با قهوه تلخ به شهرت رسید.

بیماری بازیگر قهوه تلخ

ماندانا سوری در سال ۱۳۸۳ وقتی ۱۹ ساله بود، وارد کلاس های بازیگری حمید سمندریان شد و تحلیل شخصیت بازیگری را زیر نظر او گذارند و فن و بیان را از میکائیل شهرستانی آموخت.

او از سال ۸۳ تا ۸۷ به صورت جدی در تئاتر کار می کرد که ثمره آن دو جایزه اول بازیگری شد تا این که توسط همین تئاتر ها برای بازی در سریال مرد دو هزار چهره در سال ۸۸ انتخاب شد.

بیماری بازیگر قهوه تلخ

در سال ۱۳۸۹ با سریال شبکه خانگی قهوه تلخ مهران مدیری در نقش قیصر السلطنه همسر بابا اتی بسیار خوش درخشید و به شهرت زیادی دست یافت. او در این سالها تقریبا در اغلب سریال های مدیری حضور داشت.

در هفته اول بازی در سریال قهوه تلخ بود که متوجه بیماری ام اس (MS) شد و حالا سالهاست درگیر این بیماری است.

بیماری بازیگر قهوه تلخ

خانم سوری در چند سال اخیر کنار بازیگری تئاتر و تلویزیون چندین ورکشاپ را نیز برگزار کرده و تجربه قبلی تدریس این رشته را هم دارد.

او که از شناخته شده ترین حامیان حیوانات در ایران هم هست، بخصوص علاقه مند به گربه هاست و در جمع آوری گربه های بی سرپناه و درمان آنها در سکوت خبری تلاش های زیادی کرده است.

بیماری بازیگر قهوه تلخ

وی در حوزه موسیقی نیز تجربه فعالیت دارد و برای جمع بانوان می خواند.

بیمار بازیگر قهوه تلخ از یک  جهت دیگر هم مورد توجه واقع شد. این بازیگر در سال ۹۷ از هزینه دو میلیون تومان در هفته برای تهیه آمپول آونکس بیماری ام اس خبر داد که حالا به نظر می رسد این وضعیت بدتر شده است.

بیماری بازیگر قهوه تلخ

اخبار برگزیدهپیشنهاد ویژه
شناسه : 49644
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا