هزینه ایاب و ذهاب امداد خودرو رایگان شد؟

مدیر عامل شرکت ایران‌خودرو از حذف هزینه ایاب امداد خودرو خبر داد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، آقای علیمردان عظیمی مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو از رایگان شدن هزینه ایاب و ذهاب نیرو‌های امدادی در مجموعه ایران خودرو خبر داد و گفت: از این تاریخ به بعد هزینه‌های محاسبه شده توسط شرکت پرداخت خواهد شد و هزینه ایاب و ذهاب از فاکتور مشتریان حذف می‌شود.

او با اشاره به ضرورت جبران زحمت نمایندگی‌های امدادی که همه ثروت خود را در مسیر ارائه خدمات هزینه کرده اند، گفت: امیدواریم با اصلاح قیمت گذاری دستوری در صنعت خودرو خدمات و زحمات این گروه جبران شود.

عظیمی با تاکید بر این که خدمات پس از فروش مهم‌ترین وظیفه خودروساز پس از تحویل خودرو است گفت: لازم است امدادگران به این موضوع توجه کنند که ارائه خدمت و در دسترس بودن برای تک تک افراد بدون در نظر گرفتن جایگاه اجتماعی و سفارش کردن افراد صورت گیرد براین اساس باید برنامه‌ای داشته باشیم تا این خدمات برای همه افراد قابل دسترس بوده و گستردگی داشته باشد.

مدیر عامل شرکت ایران‌خودرو بر ضرورت در دسترس بودن قطعات تصریح کرد: در دسترس نبودن قطعه از هیچ کس پذیرفته نیست بنابراین باید همه قطعات در دسترس بوده و در کوتاه ترین زمان به دست مردم برسد در غیر این صورت منجر به نارضایتی خواهد شد./باشگاه خبرنگاران جوان


خودرو
شناسه : 341748
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا