مدیریت بحران استان تهران هشدار داد؛

افزایش شدت بارش ها در استان تهران در روزهای پایانی هفته

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به صدور هشدار نارنجی هوا در خصوص فعالیت سامانه بارشی برای روزهای چهارشنبه و پنج شنبه هشدار داد.

حامد یزدی مهر بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران، از صدور هشدار نارنجی هواشناسی در استان تهران خبر داد.

یزدی مهر با بیان اینکه طی هشدار صادر شده فعالیت سامانه بارشی از عصر چهارشنبه در ارتفاعات و روز پنجشنبه در سطح استان تهران قوت می گیرد، گفت: از مخاطرات این سامانه بارشی رگبار و رعدو برق و وزش باد و بارش تگرگ در مناطق مستعد پیش بینی شده است.

از صعود به ارتفاعات خودداری کنید

وی به وقوع برف و کولاک در ارتفاعات بالادست نیز اشاره کرد و عنوان داشت: از همه کوهنوردان حرفه ای و آماتور می خواهیم از صعود به ارتفاعات خودداری کنند.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران در ادامه به احتمال آبگرفتگی معابر اشاره کرد و گفت: احتمال جاری شدن روان آب نیز دور از انتظار نیست.

یزدی مهر عنوان داشت: با توجه به پیش بینی احتمال اختلال تردد در جاده های کوهستانی از مردم عزیز می‌خواهیم ضمن رعایت نکات ایمنی جاده های کوهستانی در صورت عدم ضرورت از تردد خودداری کنند.

مراقب سازه های سست و سقوط اشیا باشید

وی در خصوص احتمال وزش باد شدید و گاهی تندبادهای لحظه ای برای روزهای پنج شنبه و جمعه هشدار داد و اظهار داشت: توصیه مدیریت بحران این است که مردم مراقب سازه های سست باشند و با توجه به احتمال سقوط اشیا از قرار گرفتن کنار تابلوهای تبلیغاتی و ساختمان های نیمه کاره و درختان اجتناب کنند.

عمومی
شناسه : 341561
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا