ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای این افراد ممکن شد

در حالی مهلت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش تا ساعاتی دیگر پایان می‌یابد، ۵ گروه جدید می توانند در این آزمون ثبت نام کنند.

به گزارش جهان صنعت نیوز، در حالی چند ساعت به پایان مهلت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش باقی مانده معاون وزارت آموزش ‌و پرورش خبر از ثبت نام ۴۸۰ هزار متقاضی داد.

این در حالی است که سال گذشته حدود ۱۶۰ هزار نفر برای آزمون استخدامی آموزش و پرورش ثبت نام کرده بودند. از این تعداد نیز ۵۷ هزار نفر دعوت به مصاحبه شدند.

پیش بینی امتیاز برای داشتن تجربه، سوابق آموزشی، فرهنگی و تربیتی از نکاتی است که ستاری فرد درباره آزمون امسال عنوان کرده است. سوابق تحصیلی، علمی و پژوهشی نیز در آزمون امسال اثرگذار خواهد بود.

۵ گروه جدید امکان ثبت نام در آزمون آموزش و پرورش را پیدا کردند

ستاری فر گفت: فارغ از رشته‌ و دانشگاه، افراد به یک شرط می توانند در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت کنند. آنگونه که معاون آموزش و پرورش این شرط داشتن دو سال سابقه خدمت آموزشی_تربیتی و حداقل مدرک کارشناسی یا هم‌تراز است.

این پنج گروه عبارتند از:

  • نیروهای خرید خدمات، نهضت سوادآموزی، حق‌التدریس.
  • معلمان مدارس غیردولت.
  • نیروهای شاغل در مهدهای کودک و پیش‌دبستانی.
  • افرادی که دارای سابقه فعالیت آموزشی، فرهنگی و تربیتی هستند.
  • معلمان و مدرسان دارالقرآن‌ها.

گفتنی است امروز دوشنبه ۲۲ اسفند آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون‌استخدامی آموزش و پرورش است. آنگونه که ستاری فر عنوان کرده مهلت ثبت نامدیگر تمدید نمی‌شود.

آزمون استخدامی ۸ اردیبهشت سال آتی برگزار می‌شود.

اجتماعی و فرهنگی
شناسه : 341347
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا