کسانی می‌خواهند اتاق بازرگانی را اصلاح کنند که خودشان اتاق را خراب کردند/صاحبان کارت بازرگانی فریب شعار «شفافیت» را نخورند

به عنوان یک فعال اقتصادی که با کار تشکلی آشناست عرض می کنم وقتی منافع یک گروهی به خطر می افتد شروع می کنند به سر و‌ صدا کردن و صاحبان کارت بازرگانی باید مراقت باشند به چه کسانی رای می دهند!

به گزارش جهان صنعت نیوز، سید‌ علی صدری،رئیس هیات امنا خانه صمت گفت:رویه عملکردی و سوابق افراد نشان می دهد که چقدر پایبند به اصول هستند.

صدری در خصوص شعار طیف ها و گروه ها گفت:وقتی یک‌ گروهی در همین ابتدای امر اقدام به سانسور و‌ جلوگیری از بیان‌ نظرات و تضارب آرا می کند و در عین حال شعار شفافیت هم می دهد،چه معنی ای دارد؟ فعالان اقتصادی چه چیزی را باور کنند؟

وی با اشاره به وجود چهره ها و نام های متناقض در این یکی‌ از گروه های انتخاباتی گفت:معلوم است که تمام اراده و‌ عزم کسانی که تا دیروز دشمن یکدیگر بودند این است که فقط طیف حاکم بر اتاق بازرگانی کنار برود و هیچ برنامه ای ندارند و فقط شعار و‌ پوستر است که دست به دست می شود.

این فعال اقتصادی اضافه کرد:میدان باید برای جوان ها باز شود و این افراد که سنی گذراندند باید کنار بروند،این خیلی بد است که متوسط سن منتقدان اینقدر پیر باشد،آقایان شفاف اگر می‌ خواستند کاری کنند تا کنون کرده بودند و دیگر باید با این فضا خداحافظی جانانه‌ای کنند.

سید علی صدری در خصوص یکی‌ از لیدرهایی که این روزها زیاد سر و صدا می کند و‌ دائم از شفافیت می گوید نیز گفت:یک‌ سوال به حقی مطرح است و اینکه یک‌ تاجر باید سابقه شفافی داشته باشد و‌ همه بدانند چرا چند سال است در یک اتاق مشترک حضور دارد و چرا کنار نمی رود؟ چرا کارت بازرگانی ندارند و دقیقا تجارتشان چیست که مدعی حضور در اتاق بازرگانی هستند؟

صدری با اشاره به اینکه سال ها کسانی در اتاق بودند که سبب تخریب شان و جایگاه اتاق شدند گفت:کسانی می‌خواهند اتاق بازرگانی را اصلاح کنند که خودشان اتاق را خراب کردند.

صنعت و معدن
شناسه : 340495
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا