فروش فوری سایپا هم مانند ایران خودرو جذاب نیست!

در حالی فروش فوری ایران خودرو از دیروز آغاز شده است که از فردا طرح فروش فوری سایپا هم آغاز می شود. وجه اشتراک هر دو طرح فروش، عدم عرضه خودروهای پرتقاضای بازار است.

به گزارش جهان صنعت نیوز، ایران خودرو و سایپا این هفته از طرح ها فروش فوری خود رونمایی کردند. با این وجود نگاهی به خودروهای عرضه شده توسط این دو خودروساز چندان جذاب نیستند. در فروش فوری ایران خودرو چهار محصول عرضه شده است. در فروش فوری سایپا هم تنها یک محصول دیده می شود.

نکته جالب فروش فروی این دو خودروساز عدم عرضه خودروهای پر تقاضا است

فروش فوری ایران خودرو

هایما S7 پلاس، هایما S5 At6 ، سورن پلاس بنزینی و دناپلاس اتوماتیک در این مرحله از فروش فوق العاده ایران خودرو عرضه شده است.

 این در حالی است که معمولا پژو پارس، پژو ۲۰۷ و رانا از خودروهای پر تقاضا ایران خودرو هستند. بنابراین ایران خودرو،‌ محصولات پرتقاضای بازار را در این مرحله عرضه نکرده است.

فروش فوری ایران خودرو از روز چهارشنبه ۱۷ اسفند ماه آغاز شده است. این طرح فروش برای متقاضیان عادی و خودروهای فرسوده و جوانی جمعیت فعال شده است.

شرط حساب وکالتی در فروش فوق العاده ایران خودرو تنها برای متقاضیان عادی در نظر گرفته شده است. این افراد تا ساعت ۱۲ روز شنبه ۲۰ اسفند ماه فرصت دارند که حساب وکالتی خود را به میزان درنظر گرفته شده تکمیل کنند.

متقاضیان سورن پلاس و دنا پلاس اتوماتیک باید ۱۳۰ میلیون تومان و متقاضیان هایما باید ۴۰۰ میلیون تومان در حساب وکالتی خود داشته باشند.

نکته مهم دیگر در خصوص فروش فوری ایران خودرو به رهن یک ساله سند خودروها باز می گردد. در حالی که پیش از این شرط عدم فروش یک ساله خودرو برداشته شده بود، دوباره این شرط بازگشته است.

فروش فوری سایپا

سایپا هم از روز پنجشنبه طرح فروش فوق العاده خود را اجرا می کند. در این طرح فروش فوری سایپا که از روز پنجشنبه ۱۹ اسفند ساعت ۱۰ آغاز می شود،‌ تنها یک پراید ۱۵۱ یا همان وانت پراید عرضه شده است.

این طرح برخلاف فروش فوری ایران خودرو، بدون قرعه کشی است. به بیان دیگر افراد با داشتن مبلغ کامل در حساب وکالتی معرفی شده می توانند نسبت به خرید خودرو اقدام کنند. قیمت مصوب حدود ۲۲۰ میلیون تومان اعلام شده است.

در فروش فوری سایپا هم مانند ایران خودرو،‌خبری از خودروهای پرتقاضا نیست. کوییک و شاهین از جمله خودروهای پرتقاضای بازار هستند که در طرح فروش فوق العاده سایپا عرضه نشدند.

خودرو
شناسه : 340432
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا