طرح فروش اقساطی پوشاک چیست؟

مدیرکل دفتر صنایع پوشاک گفت: طرح کارت اعتباری خرید پوشاک برای حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان در اواخر فصل بهار سال آینده آغاز می شود.

به گزارش جهان صنعت نیوز، گرجی گفت: ما در چند ماه اخیر پیگیری‌های متعدد و پشت سر هم را انجام دادیم، در حقیقت با حضور تولیدکننده‌های معتبر داخل کشورمان و برند‌های معتبرمان از یک طرف و از طرف دیگر هم با نمایندگان بانک‌ها، با نگاه تحریک تقاضا و افزایش قدرت خرید مردم پیگیری‌های خوبی انجام شد.


به گفته او، مدل هم مدلی است که نقدینگی در آن وجود ندارد اصطلاحاً تامین مالی زنجیره‌ای است، از این بابت نقدینگی وجود ندارد که ایجاد تورم نکند و مصرف کننده برود و فقط کالا را تهیه کند، بعضاً پیش میاد که مدل‌هایی که کارت اعتباری نقدینگی مستقیم دارد آن نقدینگی می‌رود جای دیگری هزینه می‌شود، مدل تامین مالی زنجیره‌ای و مدل اعتباری است که ما با یکی از بانک‌ها چندین جلسه اش را شروع کردیم.

گرجی در خصوص خرید اعتباری پوشاک گفت:محدودیتی وجود ندارد، در قدم اول هر کسی که حساب بانکی داشته باشد در آن بانکی مدنظر قرار می‌گیرد و قدم‌های بعدی که می‌تواند در بانک‌های متعددی انجام شود محدودیتی ندارد رقمش هم باز به همین صورت است یعنی رقم، رقم بالایی است نسبت به تراکنش‌هایی که آن فرد دارد، البته، چون هم اکنون به صورت عملیاتی اجرا نشده من عددی را خدمتتون عرض نمی‌کنم.

مدیرکل دفتر صنایع منسوجات و پوشاک وزارت صنعت و معدن و تجارت ایران گفت: پیش بینی مان این است که برای اواخر فصل بهار که خرید‌های فصل تابستان شروع می‌شود،عملیاتی شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

صنعت و معدن
شناسه : 340298
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا