مرد جوانی که همسرش را کشت و سپس خودکشی کرد

یک مرد جوان در اقدامی هولناک با کلت کمری در پارکینگ خانه به همسرش شلیک و پس از ارتکاب قتل، به زندگی خود نیز پایان داد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، عقربه‌ها ساعت ۱۴ دوشنبه پانزدهم اسفند‌ماه را نشان می‌داد که صدای شلیک‌های پی‌درپی تیراندازی از یک خانه چهار طبقه در خیابان همایونفر جنوبی سکوت  محله ستارخان را در هم شکست.


همسایه‌‌ها که دقایقی قبل از این تیراندازی متوجه درگیری زن و مرد جوانی در ساختمان  شده بودند، خیلی زود به پارکینگ رفتند و جسد زن جوانی که غرق در خون بود را مشاهده کردند؛ همچنین مرد جوانی‌ که علائم حیاتی ضعیفی داشت و سرش بر اثر شلیک گلوله زخمی شده بود در گوشه‌ای از  پارکینگ افتاده بود.

با اعلام این خبر به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، ماموران کلانتری ۱۱۸ ستارخان، تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی، متخصصان پزشکی قانونی و کارشناسان تیم تشخیص هویت به همراه محمد وهابی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه دوم دادسرای امور جنایی، راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی به محض ورود به پارکینگ با جسد زن جوانی مواجه شدند که از ناحیه شکم و پهلو هدف دو شلیک گلوله قرار گرفته و به قتل رسیده بود؛ همچنین امدادگران اورژانس که همزمان با ماموران پلیس در محله حادثه حاضر شده بودند، مرد جوان را به بیمارستان رسول اکرم(ص) منتقل کردند اما اقدامات درمانی فایده‌ای نداشت و او هم  فوت کرد.

بررسی‌های تخصصی تیم تحقیق حکایت از آن داشت، این زن و مرد با یکدیگر همسر بودند اما ۵ ماه جدا از هم زندگی می‌کردند و هنگامی که مقتول به خانه بازگشته از سوی مرد جوان در پارکینگ هدف شلیک گلوله قرار گرفته و مرد جنایتکار پس از ارتکاب قتل با سلاح کلت کمری خودکشی کرده است!

تحقیقات تکمیلی کارآگاهان مشخص کرد، دختر کوچک این زوج چندی قبل به دلیل اختلافات خانوادگی خودکشی کرده که  قاتل احتمالا به همین دلیل همسرش را با بهانه‌ای نامشخص به پارکینگ خانه کشانده و با شلیک گلوله او را به قتل رسانده است.

روند تحقیقات نیز نشان داد، زن جوان وکیل و شغل قاتل پیک‌موتوری بوده که آنها یک دختر ۳۰ ساله دارند اما او در زمان وقوع جنایت در خانه حضور نداشته است.

با دستور محمد وهابی؛ بازپرس ویژه قتل عمد شعبه دوم دادسرای امور جنایی، جسد زن و مرد جوان برای معاینات‌ دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات برای روشن شدن ابعاد پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت./تسنیم

حوادث
شناسه : 340112
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا