بیت کوین پتانسیل نوسان بزرگی را ندارد

درجا زدن بیت کوین امروز هم ادامه دارد. قیمت هنوز نتوانسته پتانسیل لازم برای یک نوسان بزرگ را پیدا کند.

به گزارش جهان صنعت نیوز؛ بیت کوین به عنوان بزرگ‌ترین ارز دیجیتال چند روزی است که درجا می زند و از روز شنبه که قیمت رشد خوبی داشت تا به حال، نتوانسته تغییرات بزرگی را ثبت کند.


قیمت همچنان در کانال ۲۲ هزار دلار قرار دارد و هم اکنون با رشد یک دهم درصدی، در حدود ۲۲۹۰۰ دلار معامله می شود. بیت کوین با ارزش بازار ۴۴۱ میلیارد دلاری، طی شبانه روز گذشته ۲۷ میلیارد دلار معامله شده است.

این ارز در مقیاس هفتگی رشد ۸ درصدی داشته که وضعیت خوبی است. اخیرا با توجه به چند مرحله رشد پرشتابی که بیت کوین داشته، معامله گران بسیار امیدوار شده اند که قیمت فاز نزولی خود را پشت سر بگذارد و با رشدی خوب مواجه شود.

 

گرچه مشخص نیست زمستان ارزهای دیجیتال واقعا به پایان رسیده یا نه، اما درصورتی که این اتفاق رخ داده باشد و قرار بر این باشد که روند دوره های گذشته دوباره تکرار شود، ممکن است پیش بینی های خوش بین های این بازار که نرخ های ۱۰۰ هزار دلاری و بالاتر از آن را وعده می دادند، محقق شود.

حرکت خلاف جهت اتریوم

برخلاف بیت کوین که کمی رشد کرده، اتریوم امروز منفی است. البته افت اتریوم هم سنگین نیست و تنها حدود یک درصد افت کرده است. اتریوم در حال حاضر با نرخ ۱۶۲۰ دلار معامله می شود.

اتریوم در یک هفته گذشته ۴ درصد و در یک ماه گذشته ۳۳ درصد رشد کرده است. این آلت کوین با ارزش بازار ۱۹۸ میلیارد دلار، طی شبانه روز گذشته ۸ میلیارد دلار معامله شده است.

روز کم نوسان آلت کوین ها

امروز می توان گفت تعداد نمادهای مثبت و منفی تقریبا یکسان است. در فهرست ۵۰ ارز برتر بازار بیشترین رشد را بیت دائو با رشد ۷ درصدی داشته. کوانت هم به همین میزان رشد کرده و پس از آن فانتو و لیدو دائو با رشد ۶ درصدی قرار دارند. مابقی نمادهای مثبت رشدی کمتر از ۴ درصد دارند.

در فهرست نمادهای منفی اما بیشترین افت ها را اکسی اینفینیتی و آپتوس داشته اند که ۴ درصد از قیمت آن ها کسر شده. یونی سواپ، نیر پروتکل، ایپ کوین، فایل کوین و هدرا هم ۲ درصد کاهش قیمت دارند. مابقی ارزهای منفی افتی کمتر از ۲ درصد دارند. در کل می توان گفت امروز روزی هیجانی در بازار ارزهای دیجیتال نیست و نوسانات محدود بوده اند.

رشد جزئی ارزش بازار

ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروز با رشد ۲ دهم درصدی به ۱.۰۵ تریلیون دلار رسیده است. ارزش معاملات هم ۶ درصد رشد کرده و طی شبانه روز گذشته ۵۶ میلیارد دلار معامله در این بازار انجام شده است.

ارزش معاملات دیفای حدود ۵ میلیارد دلار و ارزش معاملات استیبل کوین ها ۴۹ میلیارد دلار بوده است.

دامیننس بیت کوین که ارزش بیت کوین در مقابل سایر ارزهای دیجیتال را نمایش می دهد، هم اکنون در ۴۲ درصد قرار دارد./ اقتصاد نیوز

طلا و ارز
شناسه : 327096
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا