تولیدکننده مس برزیلی در آستانه فتح بازارهای جهانی

جهان صنعت نیوز| مؤسسه تحقیقاتی CRU در گزارشی نوشت کمپانی Paranapanema ساختار هزینه‌ای خود را یک بار دیگر مورد بازبینی قرار داده و تعمیر و نگهداری ماشین‌آلات را در واحد تولیدی Avila، واقع در ایالت Bahia با هزینه پیش‌بینی شده ۴۳٫۳ میلیون دلار معادل ۳۶٫۸ میلیون یورو، آغاز کرده است.

مدیر عامل Paranapanema گفت: از آن جایی که امکان کمی برای افزایش فروش داخلی وجود دارد، این کمپانی نیازمند صادارت بیشتر است تا از این طریق، درآمدهای خود را افزایش دهد.

کشور برزیل ظرفیت تولید سالانه در حدود ۸۰۰ هزار تن سیم و میلگرد مسی دارد که به‌طور تقریبی، تقریباً ۲۲۰ هزار تن از این مقدار توسط کمپانی Paranapanema تولید می‌شود. اما بازار داخلی کشور تنها ۲۷۰ هزار تن مصرف می‌کند. بنابراین، در صورتی که مصرف داخلی افزایش نیابد، تلاش برای یافتن بازارهای جدید آسان‌تر خواهد بود.

فروش کاتد دیگر جایی در برنامه‌های کمپانی Paranapanema ندارد، اما صادرات محصولاتی با ارزش افزوده بیشتر مهم‌ترین برنامه کمپانی است. کمپانی Paranapanema به‌تازگی سطح استفاده از ظرفیت در سه واحد تولیدی خود به نام‌هایAvila ، Serra و Santo Andre را به ۸۰ درصد افزایش داده است.

صنعت و معدن
شناسه : 3148
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا