«جهان صنعت» زبان گویای بخش خصوصی

امیررضا اعتمادی *

روزنامه جهان صنعت همیشه زبان گویای بخش خصوصی بوده است و با تحلیل های درست و دقیق اقتصادی نشان داده که همیشه حامی پیشرفت بخش صنعتی و تولید کشور می‌باشد ، حال که به دلیل انجام وظیفه رسانه ای خود که انتشار تحلیل های افراد صاحب سخن است توسط مراجع قضایی توقیف شده است بنده به عنوان یک فعال اقتصادی از مراجع قضایی درخواست رفع توقیف روزنامه جهان صنعت را دارم.


در واقع در وضعیت فعلی که فضای تولید، صنعت و تجارت کشور نیاز جدی به توجه و اصلاح عملکردی دارد، باید بگذاریم رسانه هایی که ماهیتشان بررسی عملکرد و ارائه راهکارهای اقتصادی است به کار خود ادامه دهند و صدای تولیدکنندگان، بازرگانان و فعالین بخش خصوصی باشند.

همچنین باید بگویم که سیاستگذاری های اقتصادی دنیا به شدت درحال تغییر و حرکت در مسیر جدیدی است و این نکته مهمی است که بدانیم زیرساخت های اقتصادی جهان از فضای سنتی خود پوست اندازی کرده و رو به تحولات تکنولوژیک در حال حرکت است. این در حالی است که هر تصمیم و هر سیاستگذاری اشتباه میتوانید مارا از مسیر توسعه به عقب بیاندازد.

بنابراین اکنون اگر نتوانیم با تحلیل ها و عملکرد رسانه ای درست، خود را با تحولات جهانی همسو کنیم مطمئنا از مسیر توسعه صنعتی و اقتصادی عقب میمانیم.

کارشناس اقتصادی

اخبار برگزیدهیادداشت
شناسه : 309355
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا