مسی به روزبه چشمی رسید

به گزارش جهان صنعت نیوز: آرژانتین شب گذشته با دو گل از سد مکزیک گذشت و زننده یکی از این گل‌ها لیونل مسی بود. ستاره البی‌سلسته که تک گل تیمش مقابل عربستان را هم زده بود، در بازی با مکزیک با یک شوت دیدنی از پشت محوطه جریمه دروازه حریف را باز کرد تا تعداد گل‌های خود در قطر را به دو و در مجموع جام جهانی به هشت برساند. این سومین گل جام‌جهانی از پشت محوطه جریمه نیز بود.


دور نخست مرحله گروهی جام جهانی بدون گل از پشت محوطه جریمه به پایان رسید تا اینکه روزبه چشمی توانست در بازی روز جمعه ایران و ولز صفر یاد شده را پاک کند. شوت زیبای چشمی که دور از دستان دروازه‌بان ولز به گل اول ایران تبدیل شد، اولین گل از پشت محوطه جریمه این جام بود. البته ساعتی بعد از این گل، دوم گل پشت محوطه جریمه را شاهد بودیم.

کودی گاکپو در بازی هلند و اکوادور توانست دومین گل پشت محوطه این جام را به ثمر برساند. بازی های روز گذشته که انجام آنها، تعداد بازی‌های انجام شده در دور گروهی را به نصف رساند، یک مورد دیگر به گل‌های پشت محوطه جام اضافه کرد. این گل را لیونل مسی با یک شوت دیدنی وارد دروازه مکزیک کرد تا زمینه ساز برد مهم تیمش شود.

گفتنی است که تا اینجای کار طی ۲۴ بازی در دور گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، ۵۷ گل از خط دروازه‌ها عبور کرده است. تنها ۳ گل از این تعداد از پشت محوطه به ثمر رسیده که ۵ درصد از کل گل‌ها را شامل می‌شود.

اخبار برگزیدهخواندنیورزشی
شناسه : 308773
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا