برانکو: صبر من هم حدی دارد

جهان صنعت نیوز| برانکو ایوانکوویچ درباره برد قاطع ۶ بر صفر تراکتورسازی مقابل استقلال خوزستان گفت: در ابتدای فصل گفته بودم تراکتورسازی یکی از مدعیان قهرمانی است. همان موقع هم گفتم استقلال و سپاهان جزو مدعیان خواهند بود.


وی در خصوص حضور کاپیتان‌های اول تا سوم تیم ملی در جمع سرخپوشان تبریزی نیز اظهارنظر کرد و افزود: مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و احسان حاج‌صفی به تنهایی باعث شدند تا تراکتورسازی ۴۵ درصد نسبت به گذشته تقویت شود. حالا در کنار این سه بازیکن تراز اول، مهاجم خارجی خوبشان و هافبک ژاپنی تراکتور را قرار دهید تا متوجه شوید چه تیم خوبی دارد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره عدم پرداخت مطالباتش از سوی باشگاه پرسپولیس و مشکلاتی که این باشگاه در ماه‌های اخیر برای جذب بازیکن داشته است، تصریح کرد: مشکلات ما دقیقاً همین‌طور است که می‌گویید. تمام این صحبت‌هایی که شما کردید، واقعیت است. صبر من هم حدی دارد و یک روزی به پایان می‌رسد.

وی افزود: این بازیکنان هستند که تا امروز به من انگیزه می‌دهند در پرسپولیس باشم، زحمات آنها را نمی‌توانم نادیده بگیرم چرا که میل آنها به انجام کارهای گروهی بسیار بالاست. خیلی مسائل را به دلیل عملکرد خوب آنها نادیده می‌گیرم تا به موفقیت برسیم.

پیشنهاد ویژهورزشی
شناسه : 2088
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا