پاسخ برانکو به تهدید مدافع سپاهان: الآن دارم از ترس می‌لرزم!

جهان صنعت نیوز| برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعدازظهر شنبه در حاشیه تمرین این تیم اظهار کرد: داربی خیلی عالی بود و فضای خوبی را شاهد بودیم. از هواداران‌مان بایت حمایت و آمدن‌شان تشکر می‌کنیم. یک شادی ورزشی کامل را دیدیم.


او ادامه داد: متأسفم برای هواداران خودمان و سپاهان که مصدوم شدند و عده‌ای می‌خواستند داربی به این زیبایی را خراب کنند. بازی بدون گل شد اما موقعیت‌های زیادی ایجاد شد و باز جذابی را دیدیم. بازی خیلی خوب بود و از لحاظ آماری تیم برتر بودیم. از این دیدار بیش‌تر از بازی با ذوب آهن راضی بودم.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه تیمش در ۳ بازی اخیر تنها یک گل زده است گفت: این طبیعی است و گاهی اوقات گل زدن مشکل می‌شود. دیروز موقعیت‌های زیادی داشتیم و مقابل الاهلی و ذوب‌آهن هم قضیه همین بود. دیروز در موقعیت‌های مناسبی با مدافعان سپاهان قرار گرفتیم یعنی حالت‌های دو به دو و سه به سه اما نتوانستیم گل بزنیم. چیزی که من را در دیدار با سپاهان اذیت کرد فشاری بود که روی تیمم بود. البته تمرکز و نظم بالایی داشتیم.

وی درباره صحبت‌های بازیکن سپاهان مبنی برآن که هواداران پرسپولیس به اصفهان نیایند چون خون به پا می‌شود، گفت: ما برای پیروزی به اصفهان می‌رویم و قطعاً فضای زیبایی در آن دیدار خواهد بود.

برانکو با کنایه به این مصاحبه ادامه داد: این صحبت‌ها من را ترساند و الآن نمی‌توانم دیگر از خانه بیرون بیایم! الآن دارم از ترس می‌لرزم!

او درباره حواشی ایجاد شده در دیدارهای سپاهان و پرسپولیس و تقابل‌هایش با قلعه‌نویی توضیح داد: نمی‌دانم قلعه‌نویی چرا به نشست خبری نیامد اما من سعی می‌کنم چه ببریم و چه ببازیم در کنفرانس خبری شرکت کنم. هرگز از جوابگویی و مسؤولیت فرار نکردم و جواب‌های صادقانه‌ای دادم. پارسال هم چون شرایط مناسب نبود در نشست خبری شرکت نکردم. در دیدار با ذوب‌آهن گفتم از بازی تیمم راضی نبودم اما در دیدار دیروز، پرسپولیس خوب بازی کرد.

وی افزود: تا جایی که می‌دانم روی نیمکت ما چالشی پیش نیامد. طبیعی است که همه دوست دارند قهرمان شوند و این موضوع کاملاً ورزشی است.

سرمربی کروات پرسپولیس درباره جو ورزشگاه یادگار امام در دیدار روز چهارشنبه این تیم برابر تراکتورسازی گفت: همیشه چنین جوهایی وجود داشته اما من از چیزی نمی‌ترسم. امیدوارم مسؤولان امنیتی به خوبی شرایط را برای بازی ایجاد کنند و این بازکنان هستند که نتیجه نهایی را رقم بزنند.

برانکو درباره اینکه به هواداران تیمش توصیه کند تا آن‌ها به ورزشگاه نروند تا حاشیه ایجاد نشود، عنوان کرد: من با چنین چیزی موافق نیستم زیرا فوتبال را به خاطر هواداران بازی می‌کنیم و همه تلاش‌ها به خاطر آن‌ها است. همه جا دنیا درگیری بین هواداران پیش خواهد آمد و طبیعی است که دوست دارم بردها و گل‌های‌مان را با هواداران‌مان شریک باشیم.

برانکو درباره اینکه در پایان دیدار با سپاهان به سینه ناظر بازی زده است گفت: من نمی‌دانم درباره چه چیزی صحت می‌کنید اما اگر محروم شوم در ردیف ۱۷ جایگاه تماشاگران می‌نشینم.

او در پایان درباره مصاحبه عرب مبنی بر اینکه قرارداد رسن تمدید شده است گفت: پس او بهتر می‌داند.

ورزشی
شناسه : 15313
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا