سخنگوی ارتش اعلام کرد:

رژه نیروهای مسلح شنبه در سراسر کشور برگزار می‌شود

جهان صنعت نیوز| امیر سرتیپ دوم تقی خانی، سخنگو و معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: به مناسبت سی و هشتمین سالگرد دفاع مقدس رژه یکان های منتخب نیروهای مسلح بصورت گسترده و در سراسر کشور صبح روز شنبه سی و یکم شهریورماه با شعار محوری “ما توانستیم” به صورت همزمان برگزار می شود.


وی ادامه داد: این مراسم در تهران و در جوار حرم مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و در سراسر کشور با حضور یکانهای نمونه پیاده و محمول ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج همچنین نیروی انتظامی و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برگزار می شود.

سخنگوی ارتش افزود: ملت شریف ایران در این روز و در آستانه چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی در مراکز استانها و دهها شهر شاهد تحقق فعل توانستن و غلبه بر تحریم ها با نمایش گوشه هایی از روحیه سلحشوری، اقتدار، آمادگی و توانمندی نیروهای مسلح کشورمان خواهند بود.

سرتیپ دوم تقی خانی تاکید کرد: در رژه فردا پیشاپیش رژه روندگان هیئت عزاداری نیروهای مسلح با تصاویر شهدای سالهای دفاع با احترام به سرور و سالار شهیدان حرکت خواهد کرد و تعدادی از دستاوردهای نیروهای مسلح در حوزه های طراحی، تولید، بهینه سازی و بازسازی تجهیزات و ادوات دفاعی زمینی، هوایی، دریایی و پدافند در معرض دید دوستان و دشمنان قرار خواهد گرفت.

وی افزود: رژه مشترک هوایی و دریایی نیروهای مسلح نیز در بندرعباس با شرکت دهها فروند از جنگنده های نیروی هوایی ارتش و سپاه و بالگردهای نیروی دریایی همزمان با سایر شهرها برگزار خواهد شد و رزمندگان نیروهای مسلح با اتحاد و انسجام و روحیه متعالی رزمی، عهد و میثاق دوباره ای با آرمانهای امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری و امت شهید پرور ایران اسلامی برای دفاع از استقلال، تمامیت ارضی و نظام مقدس جمهور ی اسلامی خواهند داشت.

او گفت: در رژه نیروهای مسلح وابستگان نظامی دهها کشورحضور خواهند داشت و همچنین صدها خبرنگار، عکاس و تصویر بردار داخلی و خارجی مراسم با شکوه رژه را مخابره خواهند کرد.

سیاسی
شناسه : 1429
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا