تولید رایانه‌های جدید ایسر برای حرفه‌ای ها

جهان صنعت نیوز|  این رایانه‌ها که کانسپت دی نام دارند، به کاربران حرفه‌ای امکان می‌دهند تا برای پردازش طرح‌های خود و خلق آثار حرفه‌ای با سرعت و دقت بیشتری عمل کنند.


این رایانه‌های پیشرفته به طور کاملاً سیاه یا کاملاً سفید طراحی شده اند و تابش نور از پشت صفحه کلید آنها را جذاب‌تر کرده است. رایانه‌های رومیزی این مجموعه ConceptD ۹۰۰ و ۵۰۰ نام دارند و اجرای جلوه‌های بصری متنوع بر روی عکس و ویدئواز طریق آنها با استفاده از پردازنده قدرتمند گرافیکی Quadro RTX ۶۰۰۰ ممکن است. این رایانه‌ها برای مدل سازی های سه بعدی، شبیه سازی، انجام طرح‌های هوش مصنوعی و غیره نیز قابل استفاده هستند.

درایورهای متنوع نصب شده بر روی این رایانه‌ها از برنامه‌های متنوعی مانند Autodesk Arnold، Unreal Engine و REDCINE-X PRO پشتیبانی می‌کنند.

در رایانه ConceptD ۹۰۰ از پردازنده‌های Xeon Gold ۶۱۴۸ اینتل با ۴۰ هسته و پردازنده گرافیکی NVIDIA Quadro RTX ۶۰۰۰ استفاده شده است. این رایانه تا ماه می به قیمت ۲۰ هزار دلار در آمریکا عرضه شده و تا دسامبر به کشورهای آسیایی می‌رسد.

ConceptD ۵۰۰ هم مجهز به پردازنده گرافیکی NVIDIA Quadro RTX ۴۰۰۰، پردازنده Core i۹-۹۹۰۰K اینتل با ۸ هسته و ۶۴ گیگابایت رم DDR۴ است. قیمت این رایانه ۱۷۰۰ دلار است.

یک نوت بوک این مجموعه ConceptD ۹ نام دارد که دارای نمایشگر ۱۷.۳ اینچی با دقت ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل، پردازنده نسل نهم Core i۹ اینتل، پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce RTX ۲۰۸۰ و ۳۲ گیگابایت رم DDR۴ بوده و ۵۰۰۰ دلار قیمت دارد. نوت بوک دیگر این مجموعه به نام ConceptD ۷ مجهز به پردازنده Core i۷ اینتل، پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce RTX ۲۰۸۰، نمایشگر ۱۵.۶ اینچی با دقت ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل و وزن ۲.۱ کیلوگرم بوده و ۳۳۰۰ دلار قیمت دارد.

دانش و فناوری
شناسه : 13158
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا