بادیگاردهای عادل فردوسی پور چه کسانی هستند؟

جهان صنعت نیوز| عادل فردوسی پور البته که این روزها به واسطه بی مهری های مدیران شبکه سوم سیما، نامش بر سر زبان هاست و محبوبیتش روزافزون شده؛بیشتر از هر زمان دیگری.او حتی ۱۰ سال پیش -خردادماه سال۱۳۸۸ –  از سوی مجله آمریکایی نیوزویک به عنوان یکی از ۲۰ چهره پرنفوذ ایران انتخاب شد و توانست  برنامه نود را در بالاترین سطح نگه دارد.او که حتی مخالفین و منتقدینش هم دوستش دارند.


چندی پیش کلیپی از او دیدم. کلیپی که در آن عادل به سمت محل برگزاری مراسم گرامی داشت مرحوم جمشید مشایخی می رفت.

کلیپی که به راحتی می توان در آن، اوج محبوبیت فردوسی پور را دید و لمس کرد.

مردم مانند همیشه دور عادل فردوسی پور حلقه زده اند و مشغول سلفی و پخش لایو و… هستند. در این میان و از میانه جمعیت مادری فردوسی پور را صدا می زند و از او مصرانه می خواهد با پسرش عکس یادگاری بگیرد؛« به حرمت امام حسین و ابوالفضل با پسرم عکس بگیر، به جان عزیزانت با پسرم عکس بگیر…» این دیالوگ از سوی مادری است که سعی دارد آرزوی پسر نوجوانش را برآورده کند و صدالبته که موفق هم می شود.

با دیدن این کلیپ یاد برخی بازیگران درجه چندم سینما و تلویزیون و شبکه های خانگی در خاطرم زنده شد. آنانی که شاید یک هزارم محبوبیت فردوسی پور را ندارند اما هرجا می روند همراهشان چند بادیگارد غول پیکر و پهن پیکر می برند.

آنانی که درصد بسیار کمی از مردم با چهره و نامشان آشنایند اما در توهمی بزرگ غوطه ورند.

مدتی پیش در ورودی یکی از پردیس های سینمایی به صورت کاملا اتفاقی چند مرد خوش تیپِ خوش پوشِ خوش هیکل را دیدم. برایم هیبت و تیپ آنان جلب توجه کرد.آنان همراه خانمی با لباس های نسبتا عجیب و غریب بودند که بعدا فهمیدم بازیگر است.

سابقه بازیگری اش هم در نهایت به نقش غیر اصلی دو سریال شبکه خانگی باز می گردد؛ این را بعدا فهمیدم. و حتی سابقه ای در تلویزیون هم نداشت اما همراه سه بادیگارد با مشخصاتی که ذکرش رفت به آن پردیس سینمایی آمده بود.

 چیزی که برای مردم جذابیت داشت بیشتر بادیگاردهای این خانم بود نه خودش! خودش را که کسی نمی شناخت.  از چند نفر از دوستانم هم که آنجا بودند و سوال کردم او را نشناختند.حتی با کشف نامش هم او را نشناختیم و فیلم و سریالی از او به خاطرمان نیامد…

عادل فردوسی پور با آن درصد محبوبیت و شهرت، هرجا که می رود تک و تنهاست. بادیگاردهای او به واقع که مردم هستند…

ورزشی
شناسه : 13102
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا