درخواست مونسان از وزیر راه: جلو گرانی را بگیرید

جهان صنعت نیوز| علی‌اصغر مونسان که چندی پیش به مردم قول داده بود سفر در نوروز گران نشود، در نامه‌ای خطاب به وزیر راه و شهرسازی درخواست کرد که به مجموعه‌های ذیربط خود دستور دهد تا تمهیدات لازم را برای عدم افزایش قیمت‌ها و نظارت جدی و حداکثری بر قیمت بلیت سفرهای هوایی (پروازهای داخلی)، ریلی و زمینی به عمل آورند تا با همکاری و هماهنگی همه دستگاه‌های ذیربط در ایام نوروز شاهد سفرهای خوش برای هموطنان باشیم.

او در این نامه یادآور شده: با توجه به مصوبه هیئت وزیران در سال ۹۲، ستاد هماهنگی خدمات سفر به ریاست سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تشکیل شد. در این راستا نظارت بر انجام فعالیت‌های سفر و ایجاد هماهنگی ارائه خدمات مناسب برای رفاه حال مسافران و گردشگران از سوی دستگاه‌های عضو ستاد و سایر دستگاه‌های ذیربط حائز اهمیت است.

مونسان در بخش دیگری از این نامه نوشته است: از آنجا که ریاست محترم جمهور همواره بر توسعه گردشگری داخلی، ایجاد شور و نشاط اجتماعی و عدم افزایش قیمت‌ها و نظارت دقیق و مستمر در ایام منتهی به پایان سال به ویژه نوروز تأکید جدی داشته‌اند نظارت و کنترل قیمت کالاهای اساسی از سوی دستگاه‌های ذیربط به ویژه در زمان‌های پرحجم سفر تعطیلات نوروزی از اهمیت ویژه برخوردار است.

معاون رئیس‌جمهور چند روز پیش در یک برنامه زنده تلویزیونی قول داد قیمت سفر در نوروز گران نشود هر چند که متذکر شد حمل و نقل از این تعهد مستثنا است.

‎بلیت هواپیما از اواخر سال گذشته همزمان با اختلاف قیمت ارز افزایش پیدا کرد. همچنین در آستانه نوروز شرکت‌های ریلی و جاده‌ای از افزایش نرخ‌ها خبر داده اند.

پیشنهاد ویژه
شناسه : 12315
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا