کولاکوویچ تا المپیک سرمربی تیم ملی والیبال می‌ماند

به گزارش جهان صنعت نیوز به نقل از ایرنا: تیم ملی والیبال ایران که یکشنبه با پیروزی مقابل چین صاحب سهمیه قاره کهن در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو شده بود، امروز (سه‌شنبه) به تهران بازگشت.

«محمدرضا داورزنی» پس از ورود تیم ملی به تهران، درباره احتمال قطع همکاری فدراسیون والیبال و «ایگور کولاکوویچ» گفت: کولاکوویچ تا المپیک با ایران قرارداد دارد. اگر قرار باشد تصمیمی گرفته شود به بعد از المپیک موکول می‌شود. کولاکوویچ تا بعد از المپیک همراه تیم ملی ایران خواهد بود.

کولاکوویچ پس از کسب سهمیه المپیک، ‌ با انتشار پستی در اینستاگرام، منتقدانش به سکوت دعوت کرده بود. رییس فدراسیون والیبال درباره این موضوع گفت: پست کولاکوویچ را ندیده‌ام. بهتر است به این موضوع نپردازیم. خودتان این شیرینی را تلخ نکنید. همه انتظار دارند که به تیم ملی احترام گذاشته شود. بازیکنان زحمت کشیده‌اند و در این مسیر گاهی اظهاراتی مطرح می‌شد که خیلی درخور شأن تیم ملی نبود. نمی‌دانم کولاکوویچ چه واکنشی نشان داده، اما آن را بررسی خواهیم کرد. همه باید رفتار حرفه‌ای داشته باشند تا احترام‌ها حفظ شود.

داورزنی در دوره گذشته ریاستش در فدراسیون والیبال، قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر المپیک ۲۰۲۰ را به عنوان یکی از اهداف فدراسیون مطرح کرده بود. وی درباره این موضوع نیز خاطرنشان کرد: الان هم شرایط برای تحقق این وعده‌ها فراهم است. همیشه این آرمان‌ها را داریم تا به آنها دسترسی پیدا کنیم. اگر زمانی فقط دنبال حضور در المپیک بودیم، حالا دیگر این موضوع هدف قابل توجهی نیست. هدف ما این است که با آمادگی کامل در المپیک حاضر شویم و در آنجا شگفتی‌ساز باشیم.

 

اخبار برگزیدهورزشی
شناسه : 82495
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا