درخواست ناجور تهیه‌کننده از خانم بازیگر برای لخت شدن

ذبه گزارش جهان صنعت نیوز به نقل از رکنا: پس از جدا شدن ناگهانی بازیگر ۳۷ ساله بریتانیایی از پروژه “رابطه” در ۲۰۱۸، حرف و حدیث درباره دلایل ماجرا بسیار بود. تا اینکه هالیوود ریپورتر با بسیاری از افراد درگیر در این داستان گفتگو کرد و به دلیل اصلی جدایی ویلسن پی برد؛ بازیگری که برای همین سریال برنده جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر زن شد.


گفته می‌شود ویلسن حتی پیش از خروج از پروژه “رابطه” هم مدت‌ها با سازندگان آن اختلاف نظر اساسی داشت. او همان زمان در این باره به نیویورک تایمز گفته بود: “موضوع نه درباره برابری حقوق و دستمزد است، نه مشکلی دیگر وجود دارد. من واقعا اجازه ندارم درباره دلیل اصلی حرف بزنم. اگر می‌خواهید بدانید جریان چیست، بهتر است با تهیه‌کننده و خالق سریال تماس بگیرید. یک داستان بسیار بزرگ‌تر پشت این بحث‌هاست.”

 یکی از افرادی که در دوران تولید “رابطه” سر صحنه آن حضور داشت، در این باره گفته است: “از همان ابتدا یک بحث فرهنگی در میان بود و سارا تریم (خالق سریال) کارهایی از بازیگران می‌خواست که واقعا نیاز نبود یا بازیگر نمی‌توانست و نمی‌خواست انجام بدهد. بارها و بارها خود من دیدم که تریم از بازیگران می‌خواست مقابل دوربین برهنه شوند و توجه نمی‌کرد که آنها با این کار راحت نیستند یا در فیلمنامه چنین چیزی نوشته نشده است.”

نکته عجیب اینکه یکی از تهیه‌کنندگان سریال “رابطه” از لینا دانم، بازیگر سریال “دختران” خواسته بود با ویلسن برای شام بیرون برود و او را ترغیب کند در بعضی صحنه‌ها بدن خود را به نمایش بگذارد. این در حالی است که تریم تمام اتهام‌ها و شایعه‌ها را رد کرده و گفته است هرگز از بازیگران نمی‌خواهد در صحنه‌هایی که راحت نیستند جلوی دوربین قرار بگیرند. او خود را مدافع حقوق زنان دانسته و خواستار دامن زدن به ماجرا شده است.

ماجرای مربوط به خروج ویلسن از سریال “رابطه” در حالی پس از حدود یک سال آشکار شده که پیش‌تر امیلیا کلارک، بازیگر سریال “بازی تاج و تخت” هم گفته بود برای حضور یافتن در برخی صحنه‌های برهنگی تحت فشار بوده و بسیار احساس آزردگی می‌کرده است.

 

عمومی
شناسه : 73234
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا