واکنش سرپرست تیم ملی والیبال به برد سخت مقابل آرژانتین

جهان صنعت نیوز: تیم ملی والیبال ایران در ادامه رقابت‌های جام جهانی والیبال ۲۰۱۹ موفق شد در دیداری سخت از سد آرژانتین عبور کند.عملکرد ملی‌پوشان از زبان سرپرست تیم خواندنی است.


امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال راضی ازشکست آرژانتین می گوید:« دیروز،روز خوب تیم ایران بود.بچه ها خوب بازی کردند و اتفاق خاصی نیفتاد.» به گفته او برگشت کاپیتان تیم ملی والیبال نکته مثبت تیم ملی بود:«تنها نکته مثبت برگشت سعید به تیم بود که حضورش در ترکیب خیلی خیلی برای تیم روحیه بخش بود. تیم با حضور او جان تازه ای گرفته. البته دیروز میلاد عبادی پور هم خوب کار کرد و پوریا یلی هم که به زمین آمد، عالی بود.»

اما سختی کار تیم ملی به اینجا ختم نمی شود و آنها بعداز استراحت یک روزه، سه بازی سخت مقابل ژاپن میزبان ، ایتالیا ولهستان دارند.خوش خبر در این خصوص گفت:« سه بازی اخر تیم ملی در جام جهانی با سه تیمی است که رده بالاتری از ما دارند و یکی از یکی بهتر است.

ایتالیا روی دور بازی خوب افتاده ، لهستان قهرمان جهان با هر ۲۴ بازیکنش امده که هاینن درهر بازی از یک ارنج استفاده می کند و حتی دیروز یک ست استرالیا را با تیم دومش ۲۵-۹ برد. هاینن دستش باز است و هیچ بازیکنی نمی تواند برایش گربه رقصانی کند.»

ورزشی
شناسه : 54270
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا