استقرار پلیس‌های اسکی سوار در کوهستان

جهان صنعت نیوز| سرهنگ کیوان ظهیری درباره استقرار پلیس کوهستان در نیمه دوم سال اظهارکرد: همانطور که از نام پلیس کوهستان پیداست، مأموران این پلیس در کوهستان‌ها مستقر شده و نسبت به تأمین نظم و امنیت شهروندان و برخورد با مجرمان و مزاحمان اقدام خواهند کرد.

وی با اشاره به بارش برف در نیمه دوم سال اظهارکرد: برای پلیس کوهستان به خصوص در نیمه دوم سال نیازمند یکسری امکانات و تجهیزات هستیم که بخشی از آن تأمین شده و بخشی دیگر نیز تأمین خواهد شد که در صورت تأمین تمامی این وسایل که امکانات و تجهیزات زمستانی نیز جزو آنهاست، می‌توانیم در بسیاری از نقاط صعب العبور نیز حضور داشته باشیم.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ درباره استقرار پلیس‌های اسکی سوار نیز گفت: برخی از مأموران پلیس کوهستان مسلط به اسکی هستند و این افراد در محل‌هایی که امکان استفاده از اسکی وجود داشته باشند، مانند پیست‌های اسکی حضور خواهند داشت و نسبت به تأمین نظم و امنیت شهروندان در آن محل اقدام خواهند کرد.

به گفته ظهیری، در حال حاضر  بسیاری از زیرساخت‌ها برای مأموران پلیس کوهستان فراهم شده است و به زودی حضور پلیس در نقاطی که خلاء وجود داشت نیز افزایش خواهد یافت.

اجتماعی و فرهنگیاخبار برگزیده
شناسه : 4663
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا