این زنان فداییان هیتلر بودند

جهان صنعت نیوز: در سال ۲۰۱۳ محققین کشف کردند که در حدو ۱۵ نفر از زنان وظیفه داشته اند که هر بار غذای هیتلر را بچشند که مبادار از طرف نیروهای دشمن و حتی نیروهای خودی آلوده به زهر نباشد.


این شغل روزمره برای این زنان باعث افتخار و خدمت به وطن و پیشوا محسوب می شده است.

این واقعیت زمانی مشخص شد که یکی از همین زنان در گفت وگو با مجله اشپیگل از شغل مخصوص خود سخن گفت. شغلی که این زن ۹۵ ساله در دوران هیتلر داشته است. او باید یک زندگی همراه با ترس و خطر را تحمل می کرده است.

ماجرای این پیشمرگان هیتلر حتی به صورت نمایشی در آمریکا روی صحنه رفت که همه بازیگران آن زن بودند.

هیتلر بیشتر دوران جنگ را مقری به اسم آشیانه مرگ سپری کرد و در آن جا متحدانی مثل موسولینی را ملاقات می کرد. در همین مقر بود که زنان پیشمرگ به چشیدن غذای هیتلر اقدام می کردند.

این زنان زندگی با هراس و یکنواختی را در آشیانه عقاب سپری می کرده اند و هر لقمه ای با هراس و ترس مرگ همراه بوده است.

این زنان فداییان هیتلر بودند
آشیانه عقاب محل استقرار هیتلر در دوران جنگ

گفته شده است که چون هیتلر گیاه خوار بود رژیم غذایی او شامل سبزیجات، برنج، پاستا، غلات و میوه‌های گرمسیری بود که واقعاً رژیم غذایی نادری در آن زمان بود.

این زن پیشمرگه در مصاحبه خود گفته است که: ما باید تمام غذا را می‌خوردیم، بعد باید یک ساعت صبر می‌کردیم، و هربار می‌ترسیدیم که این بار بلایی سرمان بیاید و هر بار مثل سگ از این که جان سالم به در برده بودیم و زنده مانده بودیم، گریه می‌کردیم و زوزه می‌کشیدیم.

نیرو‌های اس‌اس غذا را سرو می‌کردند، یک ساعت صبر می‌کردند ببینند دختر‌ها می‌میرند یا نه، اگر نمی‌مردند، غذا را برای هیتلر می‌بردند اما در میان وعده‌های غذایی، این دختران جوان کاری نداشتند جز آنکه بنشیند و منتظر شوند که می‌میرند یا نمی‌میرند.

مارگوت وولک تنها زن باقی مانده از گروه پیشمرگان هیتلر

مرگ هیچ یک از این دختران پیشمرگ در تاریخ ثبت نشده است و اگر مصاحبه  این زن که «وولک» نام دارد، با مجله اشپیگل نبود هیچ گاه مردم جهان از این ماجرا مطلع نمی شدند. در میان گروه دختران پیشمرگ او تنها کسی است که در سن ۹۵ سالگی زنده است.

نمایش پیشمرگان هیتلر که ماجرای این دختران به روی صحنه آورده است در نوع کمدی تنظیم شده است و کارگردان آن معتقد است که خندیدن به فاشیست‌های دیوانه یکی از راه‌های بی‌اثر کردن قدرت آنهاست.

منبع: بی بی سی

اخبار برگزیدهپیشنهاد ویژه
شناسه : 45867
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا