شرکت مس از برترین‌های حوزه بومی‌سازی در کشور است

جهان صنعت نیوز:  محمدرضا انواری گفت: نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید با هدف ایجاد ارتباط نزدیک ‌بین صنایع، دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان ازسوی وزارت‌ صمت برگزار شده است تا با آگاهی از نیازها و فرصت‌های ساخت داخل موجب رونق تولید و شکوفایی اقتصاد کشور شوند.


رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت صمت در مورد استقبال از این نمایشگاه گفت: استقبال چشمگیر جوانان و متخصصان از این نمایشگاه نشان‌دهنده سرمایه‌گذاری مناسب بر روی این قشر در جهت رفع نیازهای صنعتی و معدنی کشور است.

انواری تأکید کرد: در سال رونق تولید پیرو منویات مقام معظم رهبری، دستورات ریاست محترم جمهوری و پیگیری‌های مداوم مقام عالی وزارت به دستاوردهای مهمی در حوزه تولید خواهیم رسید.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت صمت در ادامه از حضور شرکت ملی صنایع مس ایران و دیگر شرکت‌های مطرح بخش دولتی و بخش خصوصی تشکر کرد و در ادامه افزود: شرکت ملی صنایع مس ایران یکی از برترین شرکت‌های کشور در حوزه بومی‌‌سازی است و روند بومی‌سازی در این کشور از سال‌های پس از انقلاب و دفاع مقدس شروع شده است و نتایج خوبی‌ هم در این زمینه به‌دست آورده است.

گفتنی است نخستین نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید از ۲۷ تا ۳۰ تیرماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

اقتصاد کلانصنعت و معدن
شناسه : 42362
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا