ترافیک سنگین جاده چالوس و هراز؛ بهترین مسیر برای بازگشت به تهران؟ (۱۱فروردین)

سازمان راهداری خبر از ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز داد. همچنین پیش بینی می شود در این جاده های شاهد بارش باران و برف باشیم.

به گزارش جهان صنعت نیوز، سازمان راهداری در اطلاعیه آخرین وضعیت تردد در جاده چالوس، آزادراه تهران شمال و جاده هراز را تشریح کرد.


بر اساس اعلام این سازمان، جاده چالوس امروز جمعه (۱۱ فروردین) به سمت تهران یکطرفه است. بنابراین تردد وسایل نقلیه از جاده چالوس و همچنین آزادراه تهران شمال به سمت شمال ممنوع است.

این ممنوعیت تا اطلاع ثانوی برای تخلیه بار ترافیکی ادامه خواهد داشت.

ترافیک جاده چالوس و جاده هراز

در حال حاضر در جاده چالوس شاهد ترافیک سنگین هستیم. این ترافیک در حد فاصل مرزن آباد تا میانک از شدت بیش تری برخوردار است.

همچنین ترافیک جاده هراز در محدوده بایجان سنگین گزارش شده است.

با این وجود ترافیک در جاده فیروزکوه و آزادراه قزوین رشت روان به نظر می رسد.

هشدار هواشناسی

بر اساس اعلام سازمان راهداری، در برخی محورهای استان اردبیل، لرستان، مازندران، مرکزی، همدان، گلستان و گیلان شاهد بارش برف و باران هستیم.

همچمنین سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز جمعه کاهش شدید دما در ۴ استان  اتفاق خواهد افتاد. همچنین سامانه بارشی به کشور وارد خواهد شد و  بارش برف و باران در ۲۰ استان کشور پیش بینی می‌شود.

با ورود سامانه بارشی بارش باران، برف، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی و در مناطق مستعد بارش تگرگ در شمال غرب، برخی مناطق جنوبی، استان‌های ساحلی دریای خزر، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی آغاز می‌شود.

اقتصاد کلان
شناسه : 343898
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا