ایلان ماسک باز هم توییتر را تغییر می دهد!/ افزایش سرویس های پولی توییتر

ایلان ماسک اعلام کرده است به‌زودی صرفاً کاربران سرویس اشتراکی می‌توانند در نظرسنجی‌ها شرکت کنند و وارد صفحه‌ی For You شوند.

به گزارش جهان صنعت نیوز، توییتر مدت‌ها است که تلاش می‌کند تعداد کاربران سرویس اشتراکی Blue را افزایش دهد تا در کنار بالا بردن درآمد، سراغ مقابله جدی‌تر با بات‌ها برود. نسخه اشتراکی توییتر یک‌سری قابلیت‌های انحصاری دارد و تیک آبی به حساب‌های کاربری اعطا می‌کند.


توییتر در تلاشی برای جذب کاربران بیشتر به سرویس Blue اعلام کرده است توییت حساب‌‌هایی را که تیک آبی ندارند، در صفحه For You که مبتنی‌بر الگوریتم‌های نرم‌افزاری است پیشنهاد نمی‌دهد. توییتر همچنین اعلام کرده است کاربرانی که تیک آبی ندارند اجازه شرکت در نظرسنجی‌ها را نخواهند داشت.

ایلان ماسک، مدیرعامل و مالک توییتر، گفته است تغییرات جدید از تاریخ ۱۵ آوریل ۲۰۲۳ (۲۶ فروردین ۱۴۰۲) اجرایی خواهند شد. قرار گرفتن در صفحه For You توییتر که عملکردی مشابه اکسپلور اینستاگرام دارد، به حساب‌های کاربری کمک می‌کند که بیشتر دیده شوند.

توییتر اوایل ماه جاری میلادی سرویس اشتراکی بلو را که قبلا برای کاربران آمریکایی ارائه می‌شد به‌صورت جهانی در دسترس قرار داد. توییتر گفته است حساب‌هایی که تیک آبی را با سیستم قبلی دریافت کرده بودند، این نشان احراز هویت را شنبه هفته آینده از دست خواهند داد. سرویس اشتراکی بلو در آمریکا ماهانه هشت دلار قیمت دارد و اگر از طریق نسخه iOS سرویس را بخرید باید ماهانه ۱۱ دلار پرداخت کنید.

منبع: زومیت

دانش و فناوری
شناسه : 343508
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا