معاون آموزش و پرورش پاسخ داد؛

معوقات رتبه ‌بندی معلمان پرداخت نمی شود؟

خبری مبنی بر عدم پرداخت معوقات مربوط به رتبه ‌بندی معلمان دست به دست می شود. وزارت آموزش و پرورش اطلاعیه ای در این خصوص منتشر کرد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش اخبار منتشرشده درباره پرداخت‌نشدن معوقات رتبه ‌بندی معلمان را تکذیب کرد.


در متن این تکذیبیه آمده است:

«شایعات منتشرشده در فضای مجازی درباره اتخاد تصمیم برای عدم پرداخت معوقات رتبه ‌بندی معلمان به‌ جد تکذیب می‌شود. همچنین گزارش‌های خبری منتشرشده در فضای رسانه‌ای و خبری از سوی معاون وزیر، پیرامون میزان تخصیص و زمان پرداخت اعتبارات حق‌التدریس و اخباری پیرامون نبود اعتبارات خزانه‌داری نیز از سوی این معاونت تکذیب می‌شود.»

اخبار رسمی صرفا از درگاه رسمی وزارت آموزش و پرورش انتشار می‌یابد. بدیهی است جعل اخبار مورد پیگرد قانونی قرار می‌گیرد.

پیش از این روح‌الله متفکر آزاد، رئیس فراکسیون دانشگاهیان مجلس به  خانه ملت گفته بود: مجلس براساس قانون رتبه ‌بندی معلمان معتقد است که این قانون باید از نیمه دوم سال ۱۴۰۰ اعمال شود.

رئیس فراکسیون دانشگاهیان ادامه داد: قانون به درستی زمان اجرای رتبه‌بندی معلمان را روشن و شفاف کرده است. بنابراین رتبه بندی معلمان باید از تاریخ معین شده، لحاظ و مابقی معوقات به فرهنگیان پرداخت شود. لذا هرگونه تقلیل و یا تغییر زمان در زمینه رتبه بندی معلمان از نظر مجلس خلاف قانون تلقی می شود.

متفکر آزاد ادامه داد: متاسفانه رفتار مسئولین در زمینه پرداخت حقوق اسفندماه معلمان محل انتقادات جدی دارد. ما از رئیس جمهور می خواهیم برخورد جدی در این زمینه داشته باشد. مجلس هم  در مقام نظارت، پیگیری های لازم  برای برخورد با مسببین تاخیر در پرداخت حقوق اسفندماه معلمان خواهد داشت.

همین موضوع یعنی تاخیر در پرداخت حقوق بر اساس آخرین رتبه بندی معلمان این موضوع را تشدید کند که معوقات معلمان پرداخت نمی شود.

 

 

اجتماعی و فرهنگی
شناسه : 343354
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا