سرویس توییتر بلو در اختیار تمام جهان قرار گرفت به غیر از ایران!

سرویس اشتراک پرمیوم توییتر بلو – Twitter Blue در سطح جهانی گسترش یافته و در اختیار تمام کاربران قرار گرفت. البته به‌غیر از کاربران ایرانی!


به گزارش جهان صنعت نیوز، چند ماه پس از راه‌اندازی، توییتر اکنون اعلام کرده است که سرویس توییتر بلو در سطح جهانی در دسترس است و این شرکت در تاریخ ۱ آوریل تیک‌های آبی را به حساب‌های تأیید شده اضافه خواهد کرد.

پیش از این، اشتراک این سرویس تنها به ۵۰ کشور محدود بود. اکنون Twitter Blue رسما به کاربران این شبکه اجتماعی در سراسر جهان گسترش یافته است. اما نکته اینجاست که کاربران ایرانی همچنان از این سرویس بهره‌مند نخواهند بود.

توییتر بلو

توییتر بلو در واقع سرویس جدید پولی و دارای حق اشتراک ماهیانه شرکت توییتر است که به اپ استور اضافه شده و هزینه اشتراک ماهیانه آن در کشورهای مختلف متفاوت است. قیمت این سرویس در وب ۸ دلار و در iOS به‌دلیل کارمزد اپل ۱۱ دلار است.

این سرویس برای اولین بار در تاریخ ۹ نوامبر در اختیار کاربران قرار گرفت، اما یک روز بعد عرضه‌ی آن به‌دلیل سواستفاده برخی از کاربران متوقف شد.

توییتر پیش از این سرویس تنها به‌منظور تأیید هویت اشخاص یا سازمان‌ها تیک آبی ارائه می‌داد. اکنون کاربرانی که تیک آبی دارند محدود به این افراد نیستند و ممکن است وجود تیک آبی در اکانت آنها به‌دلیل داشتن اشتراک توییتر بلو باشد.

این سرویس در ازای دریافت مبلغ ماهانه، افرون بر تیک آبی قابلیت‌هایی همچون ویرایش توییت، سفارشی‌سازی پیمایش، امکان توئیت با ۴۰۰۰ کاراکتر و آپلودهای ویدیوهای ۱۰۸۰p را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. مشترکان توییتر بلو همچنین در منشن‌ها و پاسخ‌ها در جایگاه بالاتری قرار خواهند گرفت.

کاربرانی که قصد تهیه اشتراک توییتر بلو را دارند، باید شماره موبایل خود را تایید کرده باشند و حداقل ۹۰ روز از زمان ساخت حساب آنها گذشته باشد. از طرف دیگر، اگر کاربر پس از خرید اشتراک پروفایل یا نام کاربری خود را تغییر دهد، تیک آبی تا بازبینی مجدد از اکانت او گرفته خواهد شد./خبرآنلاین

دانش و فناوری
شناسه : 343090
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا