سرپرست بانک مسکن اعلام کرد؛

۴۳ درصد از متقاضیان مسکن ملی پول واریز نکرده اند

آنگونه که علی عسگری، سرپرست بانک مسکن گفته است، حدود ۳۸۳ هزار متقاضی مسکن ملی معادل ۴۳ درصد هنوز واریزی نداشته اند.

به گزارش جهان صنعت نیوز، سرپرست بانک مسکن با اعلام اینکه ۳۸۳ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن آورده‌ای واریز نکرده‌اند، گفت: تاکنون قرارداد ۲۲۳ هزار و ۳۹۸ واحد این طرح امضا شده است.

علی عسکری یادآوری کرد که ۸۹۴ هزار و ۱۶۸ نفر در بانک افتتاح حساب کرده‌اند. وی اظهار کرد: از این تعداد ۲۲۵ هزار و ۳۳ نفر بیش از ۴۰ میلیون تومان پرداخت کرده اند.

همچنین تعداد ۶۹ هزار و ۹۶۳ نفر مبلغی به میزان ۳۹ تا ۴۰ میلیون تومان واریز کرده اند. ۲۵ هزار و ۴۲۷ نفر نیز تا مبلغ ۳۰ میلیون تومان واریزی داشته اند.

۳۸۳ هزار و ۴۵۴ نفر(معادل ۴۳ درصد) از افرادی که در نهضت مسکن ملی ثبت نام کرده بودند هیچ مبلغی را واریز نکردند.

تعداد قراردادهای مسکن ملی

عسکری ادامه داد: تا به امروز قرارداد ۲۲۳ هزار و ۳۹۸ واحد به امضا رسیده است. مجموع این قرار دادها رقمی معادل ۷۵هزار و ۶۹۱ میلیارد تومان می شود.

همچنین ۱۷ هزار و ۸۲۷ واحد دیگر در آستانه امضای قرار داد قرار دارند. به طور کلی به ۲۴۰ هزار متقاضی مسکن ملی که از سوی وزارت راه معرفی شدند، تسهیلات پرداخت شده است.

سرپرست بانک مسکن مجموع واریزی به پروژه‌ها را ۵۶ هزار و ۹۱۴ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: حدود ۲۰ درصد پروژه‌های نهضت ملی مسکن کمتر از ۳۰ درصد، ۴۵ درصد بین ۳۰ تا ۷۰ درصد و ۲۵ درصد نیز پیشرفت فیزیکی بالای ۷۰ درصد دارند.

اخبار برگزیدهمسکن
شناسه : 342669
لینک کوتاه :

۵ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا