هوش مصنوعی نویسنده سریال شد

ربات هوش مصنوعی «ChatGPT » بخش‌هایی از یک قسمت مجموعه طنز پویانمایی آمریکایی «ساوت پارک»(South Park) را نوشته است

به گزارش جهان صنعت نیوز، بخش‌هایی از جدیدترین قسمت مجموعه «ساوت پارک» توسط ربات هوش مصنوعی«ChatGPT» شرکت «OpenAI» نوشته شده است.


سازندگان طنز پویانمایی آمریکایی ساوت پارک از ربات هوش مصنوعی ChatGPT شرکت OpenAI برای ساخت جدیدترین قسمت این مجموعه با عنوان «آموزش عمیق» کمک گرفتند. کل قسمت درباره چت‌بات است و چند دقیقه آخر این قسمت را ChatGPT تولید کرده است.

قسمت چهارم فصل ۲۶ این مجموعه چندین پسر از کلاسی که استن(از شخصیت‌های اصلی این مجموعه تلویزیونی) در آن حضور دارد را نشان می‌دهد که از چت بات برای نوشتن مقاله و ارسال پیام متنی برای دختران استفاده می‌کنند و تیتراژ پایانی نشان می‌دهد که این بخش توسط تری پارکر(Trey Parker) و ChatGPT نوشته شده است.

هوش مصنوعی یک سخنرانی ارائه شده توسط استن تولید کرد که به دلیل صدای رباتیک آن این امر قابل توجه است و در آن این پسر استدلال می‌کند که چرا نباید مردم را برای استفاده از ChatGPT سرزنش کرد.

این شخصیت می‌گوید: این شرکت‌های غول‌پیکر فناوری هستند که هوش مصنوعی Open AI را گرفتند، آن را آماده کردند و از آن درآمدزایی کردند و آن را با حداکثر سرعتی که می‌توانستند در اختیار همه ما قرار دادند تا پیشروی کنند.

در این قسمت چندین پیام متنی که استن برای دوستش فرستاده نیز توسط ChatGPT ایجاد شده است.

«یادگیری عمیق» زمانی آغاز می‌شود که دانش آموزان ساوت پارک کشف می‌کنند که می‌توانند از ChatGPT برای انجام تکالیف درسی و مدرسه از آن‌ استفاده کنند.

استن متوجه می‌شود که کلاید اخیراً با دوستانش بسیار خوب صحبت می‌کند و از او می‌پرسد که چگونه اینقدر خوب صحبت می‌کند و از او می‌خواهد به او کمک کند تا با دوست خود وندی آشتی کند.

کلاید گفت: می‌توانید از ChatGPT استفاده کنید. یکسری برنامه‌ها وجود دارد که می‌توانید از آنها استفاده کنید تا برخی کارهای شما را برایتان انجام دهند. مردم از آنها برای نوشتن شعر، نوشتن برنامه‌های شغلی استفاده می‌کنند.

استن در ابتدا مردد است، اما در نهایت از ChatGPT برای ارسال پیامک به وندی استفاده می‌کند. این قسمت همچنین نشان می‌دهد که چگونه دانش آموزان تمام تکالیف خود را با کمک ChatGPT انجام می‌دهند.

بیشتر قسمت توسط پارکر نوشته شده است، اما اعتقاد بر این است که چند دقیقه آخر کار توسط این ربات هوش مصنوعی خلق شده است. در انتها وندی متوجه می‌شود که پیام‌های استن توسط هوش مصنوعی تولید شده است.

استن از ChatGPT می‌خواهد داستانی بنویسد که در ساوت پارک اتفاق می‌افتد، جایی که پسری به نام استن باید دوستش را متقاعد کند که او در مورد استفاده از هوش مصنوعی برای ارسال پیام به او دروغ گفته است.

همه چیز درست می‌شود زیرا او به همه می‌گوید که این تقصیر او نیست و در نهایت همه با او موافق هستند و دوستش کاملاً او را بخشیده است.

تری پارکر و مت استون تهیه‌کنندگان اصلی مجموعه قبلاً به هوش مصنوعی ابراز علاقه کرده بودند، زیرا این دو در دسامبر ۲۰۲۲ مبلغ ۲۰ میلیون دلار را در استودیوی هوش مصنوعی خود به نام Deep Voodoo سرمایه‌گذاری کردند. گرچه این امر پیشرفت هوش مصنوعی را برجسته می‌کند، اما این ترس را ایجاد می‌کند که چت بات آماده است تا مشاغل متعددی را تصاحب کند.

منبع: ایسنا

خواندنی
شناسه : 342637
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا