انجام به موقع پرواز تهران _کلن علی رغم اعتصاب کارگران

سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: پرواز تهران _کلن با وجود اعتصابات گسترده در فرودگاه آلمان با پیگیری های انجام شده صورت گرفت.

به گزارش جهان صنعت نیوز، آقای قربانعلی گفت: روز گذشته هواپیمای ایران ایر  پرواز  تهران _کلن را  با وجود آنکه در فرودگاه‌های کشور آلمان اعتصاب کارگران در خصوص حقوق مطرح بود با موفقیت انجام شد . اعتصابات  در فرودگاه  های فرانکفورت، هامبورگ کلن  به دلیل حقوق کارگران در چند روز گذشته وجود داشته و این موضوع باعث شده بود که عمده پروازهای شرکت های هواپیمایی یا با تاخیر و یا با لغو روبرو شوند.


به گفته سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ‏، امروز پرواز کلن هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران تنها پروازی بود که با پیگیری مسئولان انجام شد چرا که  علاوه بر  اعتصابات کارگران در فرودگاه‌  آتش‌نشانان  هم به دنبال اعتصاب بودند که با پیگیری شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران   و گفت وگو با قاضی شهر کلن  این اقدام غیر قانونی شد و پرواز رفت  ایران ایر  با ۱۰ دقیقه تاخیر انجام شد.

او می گوید: با توجه به حساسیت در ایام آخرین روزهای سال نو و با توجه به آن که مسافران زیادی قصد  بازگشت به ایران را داشتند با پیگیری مسئول و شعبه کلن و هامبورگ‏، ایران ایر تنها پروازی  که توانست پروازی مسافری و عملیات  را حداکثر با ۱۰ دقیقه انجام دهد ./باشگاه خبرنگاران جوان

مسکن
شناسه : 342182
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا