برای تنظیم بازار داخلی؛

گوشت گرم گوسفندی از استرالیا وارد ایران شد

نخستین محموله گوشت گوسفند گرم وارداتی برای تنظیم بازار داخلی از استرالیا وارد ایران شد؛ واردات این محصول از استرالیا و رومانی ادامه خواهد داشت.

به گزارش جهان صنعت نیوزنخستین محموله گوشت گرم گوسفندی وارداتی برای تنظیم بازار داخلی از استرالیا وارد ایران شد؛ واردات این محصول از استرالیا و رومانی ادامه خواهد داشت.این محموله یکشنبه‌شب وارد فرودگاه امام خمینی شد.


بنابر این گزارش فرهاد آگاهی رئیس انجمن تأمین‌کنندگان فرآورده‌های خام دامی در این ارتباط اظهار داشت: در پی توافقات انجام‌شده با وزارت جهاد کشاورزی، واردکنندگان جدید و باسابقه برای حل مشکل گرانی گوشت و کمک به تنظیم بازار، علاوه بر واردات گوشت از مبادی روسیه، قزاقستان و مغولستان، اقدام به واردات گوشت باکیفیت تازه از کشورهای رومانی و استرالیا به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکنندگان گوشت گوسفندی کرده‌اند.

وی افزود: محموله‌های گوشت باکیفیت از طریق هواپیما و تریلی‌های مجهز یخچال‌دار به‌صورت متعدد و برنامه‌ریزی‌شده به‌سرعت در بازار توزیع می‌شود.

رئیس انجمن تأمین‌کنندگان فرآورده‌های خام دامی همچنین در خصوص میزان واردات گوشت قرمز تصریح کرد: واردات گوشت قرمز تا سه ماه آینده و تا زمانی که قیمت این محصول به تعادل برسد و منطقی شود ادامه خواهد داشت.

صنعت و معدنکشاورزی
شناسه : 341472
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا