در صورت داشتن ۲ سال سابقه آموزشی و تربیتی؛

شرط رشته تحصیلی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش حذف شد

امروز دوشنبه ۲۲ اسفند آخرین مهلت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش است. همچنین شرط رشته تحصیلی برای برخی افراد حذف شده است.

به گزارش جهان صنعت نیوز، ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش از ۱۰ اسفند ماه آغاز شده‌است. تا کنون ثبت نام در این آزمون سه بار تمدید شده است. با این وجود معاون وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد که دیگر مهلت ثبت نام تمدید نخواهد شد.

صادق ستاری فرد گفت: مهلت ثبت ‌نام در آزمون استخدامی آموزش و پرورش تا ساعت ۲۴ امشب (دوشنبه ۲۲ اسفند) است و تمدید نمی‌شود.

شرط حذف محدودیت رشته تحصیلی در آزمون آموزش و پرورش

ستاری فرد اظهار داشت: از دیروز محدودیت رشته تحصیلی برای افرادی که ۲ سال سابقه آموزشی و تربیتی دارند، حذف شده است.

معاون وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: از روز گذشته محدودیت رشته‌ها برای برخی افراد که سابقه فعالیت آموزشی و تربیتی دارند حذف شد. این امکان را فراهم می‌کند که همه کسانی که در ساحت‌های آموزشی و تربیتی فعالیت کرده‌اند، بتوانند در آزمون شرکت کنند.

بدین ترتیب دارندگان حداقل ۲ سال سابقه بدون توجه به رشته تحصیلی صرفا با مدرک کارشناسی می‌توانند در آزمون ثبت نام و شرکت کنند.

افزایش قابل توجه متقاضیان معلمی

وی افزود: تا امروز ۴۷۲ هزار نفر در آزمون استخدامی استخدامی آموزش و پرورش ثبت‌نام کرده‌اند. این درحالی است که سال گذشته تنها۱۶۰ هزار نفر متقاضی شرکت در این آزمون بودند.

آزمون استخدامی آموزش و پرورش هشتم اردیبهشت ۱۴۰۲برگزار می‌شود. در این زمینه منابع آزمون هم اعلام شده و از سردرگمی افراد جلوگیری شده است.

معاون وزیر آموزش و پرورش افزود: آزمون دبیری بعد از آزمون آموزگاری برگزار و بخشی از نیاز آموزش و پرورش از طریق آزمون برطرف می‌شود.

 برای جبران نیاز سال آینده هم از طریق دانشگاه فرهنگیان و هم آزمون استخدامی اقدام می‌کنیم.

ستاری فر ادامه داد: همه نیاز به نیروی انسانی از طریق دانشگاه فرهنگیان تامین می‌شود. سال گذشته ۲۵ هزار نفر جذب شدند. در تلاش هستیم با موافقت سازمان امور اداری و استخدامی سهمیه ۳۰ هزار نفری دریافت کنیم.

منبع: ایرنا

اجتماعی و فرهنگی
شناسه : 341319
لینک کوتاه :

۴ دیدگاه

  1. فقط بخاطر درآمدزایی که از بابت ثبت نام از ملت بیچاره عایدشون میشه این کار و کردند همچنین برای خلاصی از دست آموزشیاران شرکتی و غیر رسمی که با این بهانه از سرشون باز کنند

  2. مواردی که برای استخدام اعلام کرده بود موقع ثبت نام نمی پذیرفت فقط هزینه ۲۳۰ هزارتومن از مردم کسر شد ،بهتر بود وقتی فرم ثبت نام تکمیل می شد هزینه دریافت می کرد یا اگه ثبت نام صورت نمی گرفت هزینه برگشت می خورد واقعا برای این رویه ثبت نام ضعیف تو این عصر تکنولوژی متاسفم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا