بر اساس اعلام رئیس هیات نظارت؛

نتایج انتخابات اتاق بازرگانی تهران اعلام شد

براساس اعلام رئیس هیات نظارت اتاق بازرگانی تهران 40 نفر از میان 169 کاندیدای اتاق بازرگانی تهران به عنوان عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران انتخاب شدند.

به گزارش جهان صنعت نیوز، ابراهیم بهادرانی رئیس هیات نظارت اتاق بازرگانی تهران نتایج انتخابات امروز اتاق بازرگانی تهران را اعلام کرد.


به گفته وی تعداد آرای ریخته شده به صندوق دو هزار و ۱۹۴ رای بوده که ۱۴ رای به صورت سفید بوده و لذا در مجموع دو هزار و ۱۸۰ رای نام نویسی شده است.

بنابراین گزارش در بخش بازرگانی عباس آرگون با ۹۵۳ رای، سعید تاجیک با ۹۲۸ رای، محسن بهرامی ارض اقدس با ۹۴۷ رای، ابوالفتح صانعی با ۹۳۰ رای، افشین کلاهی با ۸۹۹ رای، ایرج رهبر با ۸۹۵ رای، سید مرتضی حاج آقا میری با ۸۷۹ رای، حمیدرضا صالحی با ۸۷۹ رای، هرویک یاریجانیان با ۷۷۶ رای، پیمان سنندجی با ۸۶۹ رای، محمد عبده زاده با ۸۵۹ رای، رادین گوران با ۸۵۹ رای، علیرضا کیانی آذربایجانی با ۸۴۹ رای و آقای مهرداد با ۸۴۲ رای، محمدرضا غفراللهی با ۸۳۲ حائزین اکثریت در بخش بازرگانی شدند.

در بخش صنعت نیز احمیدرضا فرشچیان با ۹۸۹ رای، علیرضا کلاهی صمدی با ۹۳۷ رای، سهیل آل رسول با ۹۲۰ رای، محمدرضا زهره وندی با ۹۱۴ رای، فرزین فردیس با ۹۱۰ رای، پیام باقری با ۹۰۱ رای، حسن احمدیان با ۸۹۸ رای، محمد نجفی عرب با ۸۹۴ رای، امین مقدم با ۸۸۷ رای، محمدرضا نجفی منش با ۸۷۸ رای، مهرداد صابری با ۸۷۰ رای، محمد مهدی فنایی با ۸۶۰ رای حائزیت اکثریت بخش صنعت در این انتخابات شدند.

در بخش معدن نیز فریال مستوفی با ۹۶۲ رای، محمد رضا بهرامن با ۹۱۸ رای، سجاد غرقی با ۸۶۴ رای، قدیر قیافه با ۸۴۷ رای حائزین اکثریت بخش معدن شدند.

در بخش کشاورزی نیز فرهاد آگاهی با ۹۵۲ رای، حسن فروزان فر با ۹۲۷ رای، داوود رنگی با ۹۲۵ رای، مریم تاج آباد ابراهیمی با ۹۲۲ رای، کاوه زرگران با ۹۰۱ رای و علی تقوی فر با ۸۷۵ رای حائزین اکثریت بخش کشاورزی شدند.

رای گیری انتخابات دهمین دوره هیات نمایندگان اتاق تهران امروز، شنبه بیستم اسفند از ساعت ۸ صبح در محل سالن ۳۸ نمایشگاه بین‌المللی تهران آغاز شد و در ساعت ۲۰ پایان یافت.

منبع: فارس

اخبار برگزیدهصنعت و معدن
شناسه : 340909
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا