ایست قیمت به بلیت های نوروزی

رضائی کوچی گفت: دولت برای ساماندهی و کمک به حمل و نقل عمومی باید لایحه‌ای به مجلس ارائه کرده و منابع برای این حوزه در نظر بگیرید.

به گزارش جهان صنعت نیوز، محمدرضا رضائی کوچی در خصوص وضعیت نرخ های نوروزی بلیت هواپیما و قطار در گفت: مردم توان پرداخت هزینه‌های بیشتر برای استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی را ندارند در شرایطی که درآمد‌ها اندک و هزینه‌ها سنگین است، تلاش داریم نرخ بلیت هواپیما و قطار در ایام نوروز تغییر پیدا نکند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت ناوگان حمل و نقل عمومی و لزوم نوسازی ناوگان‌ها ادامه داد: دولت برای ساماندهی و کمک به حمل و نقل عمومی باید لایحه‌ای به مجلس ارائه کرده و منابع برای این حوزه در نظر بگیرید و بیش از این فشار را بر دوش مردم نیندازیم.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در خصوص لزوم رفع نقاط حادثه خیز کشور اضافه کرد: هم اکنون بیش از ۸۸۰ نقطه مهم و حادثه خیز در کشور شناسایی شده که برای استانداردسازی، ایمن سازی و رفع خطر باید در اولویت برنامه‌های دولت قرار بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: در جریان بررسی لایحه بودجه سال آتی منابعی را برای این مهم در نظر گرفتیم و امیداریم نقاط حادثه خیز اصلاح شوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسکن
شناسه : 340845
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا