ترافیک سنگین در مسیرهای شمال به تهران

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از ترافیک پرحجم در مسیر شمال به جنوب چالوس و بارش برف و باران در جاده‌های سه استان کشور خبر داد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، سرهنگ احمد شیرانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت:‌ علیرغم آنکه جاده چالوس و آزادراه تهران- شمال از ظهر امروز در مسیر شمال به جنوب، یکطرفه شد، همچنان شاهد ترافیک پرحجم در این محور هستیم و در محدوده ماسال نیز ترافیک نیمه سنگین است.


وی درباره اینکه محدودیت تردد تا چه زمانی در جاده چالوس ادامه خواهد داشت، گفت:  طبق پیش‌بینی انجام شده احتمالا تا ساعت ۲۴ امشب محدودیت تردد در مسیر جنوب به شمال این محور و به تبع آن آزادراه تهران-شمال ادامه داشته باشد، اما در صورت تخلیه بار ترافیکی احتمالا یک طرفه شدن چالوس از حوالی ساعت ۲۱ پایان بیابد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا درباره وضعیت ترافیکی در دیگر محورهای مواصلاتی نیز گفت:‌ ترافیک در آزادراه قزوین – کرج حدفاصل گلشهر تا پل حصارک و محدوده های ساسانی و پل فردیس نیمه سنگین است. همچنین وضعیتی مشابه در  آزادراه قم – تهران حدفاصل حسن آباد تا آزادگان گزارش شده است. در دیگر محورهای مواصلاتی تردد به آرامی در جریان است و مشکل و گره ترافیکی خاصی گزارش نشده است.

قبل از شروع سفر حتما با شماره ۱۲۰ تماس بگیرید

وی درباره وضعیت جوی جاده‌ها نیز گفت: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی در حال حاضر شاهد بارش برف در برخی از محورهای استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری هستیم، در برخی از محورهای استان کهگیلویه و بویراحمد نیز بارش باران گزارش شده است. در این شرایط لازم است رانندگان با دقت بیشتری رانندگی کرده و فاصله طولی مناسب با خودروی مقابل را رعایت کنند.

شیرانی درباره محورهای دارای ممنوعیت یا محدودیت تردد نیز گفت: محور قدیم خرم آباد – پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد – پل زال و محور خرم آباد – کوهدشت انجام می‌شود. محور  ریگان – ایرانشهر نیز تا اطلاع بعدی مسدود است. همچنین محورهای غیر شریانی خوانسار – بوئین، کوهرنگ – مسجد سلیمان (گردنه های چری، تاراز و شاه منصوری)، لاسم – ارجمند، وازک – بلده، سروآباد – پاوه، سی سخت – پادنا، محور جدید هشتگرد – طالقان، گنجنامه – تویسرکان و پونل – خلخال هم تا اطلاع ثانوی مسدود است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با اعلام شماره ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از شروع سفر حتما با این شماره تماس بگیرند و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها و نیز محورهای دارای انسداد و محدودیت ترافیکی، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای انجام سفرهای خود انتخاب کنند.

منبع: ایسنا

مسکن
شناسه : 340653
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا