پاسخ ایران خودرو به مشکل ثبت نام فروش فوری: در این ساعت ها ثبت نام کنید

در حالی که برخی متقاضیان ثبت نام فروش فوری ایران خودرو با مشکل روبرو بودند که ایران خودرو اطلاعیه ای در این خصوص صادر کرد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، چهل و سومین مرحله فروش فوری ایران خودرو از دیروز (چهارشنبه ۱۷ اسفند) آغاز شد. سورن پلاس، دنا پلاس توربو اتوماتیک، هایما S7 پلاس و هایما S5 At6 خودروهایی هستند که در این مرحله عرضه شدند.

شرط حساب وکالتی فروش فوری ایران خودرو

فروش فوق العاده ایران خودرو به مناسبت نیمه شعبان، برای سه گروه اجرایی شده است. متقاضیان عادی، طرح خودروهای فسوده و همچنین طرح جوانی جمعیت.

از میان این سه گروه، تنها متقاضیان طرح عادی نیاز به حساب وکالتی دارند. افراد متقاضی دنا و سورن باید مبلغ ۱۳۰ میلیون تومان در حساب وکالتی خود داشته باشند. این رقم برای متقاضیان هایما برابر با ۴۰۰ میلیون تومان است.

لینک ثبت نام ایران خودرو غیرفعال است

یکی از مشکلاتی که متقاضیان طرح فروش فوری ایران خودرو با آن مواجه شدند، غیرفعال بودن لینک ثبت نام است. این افراد حتی با واریز وجه نمی توانند خودروی مورد نظر خود را انتخاب کنند.

آنگونه که از به نظر می رسد افتتاح حساب وکالتی و تایید واریز وجه به زمانی حدود ۴۸ ساعت نیاز دارد. این در حالی است که در اطلاعیه فروش فوق العاده ایران خودرو این موضوع به طور مستقیم و صریح اشاره نشده بود.

همین موضوع انتقاد بسیاری از افراد را به همراه داشت.

برای ثبت نام فروش فوری در این ساعت ها به سامانه مراجعه کنید

در پی طرح سؤال از سوی متقاضیان ثبت‌ نام فروش فوری ایران خودرو، گروه صنعتی ایران خودرو درباره زمان افتتاح حساب وکالتی و امکان ثبت‌نام محصولات اطلاعیه‌ای به این شرح صادر کرد:

  • متقاضیانی که قبل از ساعت ۱۱ روز پنجشنبه  ۱۸ اسفند ماه نسبت به افتتاح حساب وکالتی و واریز وجه اقدام کرده‌اند. این افراد می‌توانند از ساعت ۱۴ روز پنجشنبه نسبت به ثبت‌نام در سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو اقدام کنند.
  • افرادی که پس از ساعت ۱۱ روز پنجشنبه ۱۸ اسفند تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۹ اسفند ماه نسبت به افتتاح حساب وکالتی و واریز وجه اقدام کنند. امکان پیش ثبت‌ نام فروش فورس ایران خودرو برای این افراد از ساعت ۱۰ صبح شنبه ۲۰ اسفند فراهم می شود.
  • همچنین متقاضیانی که از ساعت ۲۴ جمعه ۱۹ اسفند تا حداکثر ساعت ۱۴ روز شنبه ۲۰ اسفند به افتتاح حساب وکالتی و واریز وجه اقدام کنند. از ساعت ۱۶ تا ۲۴ شنبه ۲۰ اسفند ماه مهلت خواهند داشت تا نسبت به ثبت‌نام اولیه در این طرح اقدام کنند.

خودرو
شناسه : 340468
لینک کوتاه :

۴ دیدگاه

  1. واقعامتاسفم که پول مردمومیخورند وهرروزیه وعده دروغ میدهندخداشاهده من ۱۳۰تومن پولو ازسه شنبه که حساب خانمم راوکالتی ایرانخودروکرده بودم ساتناوپایاکردم تاامروز۵شنبه آمده پول توحساب وازصبحم تاالان ۳صبح روزجمعه است هرچی ثبت نام میکنم نمیشه وحتی کافی نتم رفتم گفتندمتقاضیان عادی همینطوریه بااینکه قبلا حساب کاربری وپروفایلم توایرانخودرو داشتیم ولی نمیشه که نمیشه…الهی خدالعنتتون کنه که مارو به چه روزی انداختیدپولم میدیم نمیشه هرروزم میگیدضرر میکنیم وقیمت خودروکمه..حتی اختیارپولمانم نداریم چندماهه این حجم پول سرگردان بانکهاوایرانخودروست واقعا کی میادجواب بده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا