با اطلاع رسانی اشتباه ایران خودرو؛

فروش فوری ایران خودرو سرکاری است!

در حالی فروش فوری ایران خودرو از روز چهارشنبه آغاز شده که برخی از متقاضیان طرح عادی و خودروهای فرسوده امکان ثبت نام ندارند.

به گزارش جهان صنعت نیوز، فروش فوق‌ العاده ایران‌خودرو ویژه نیمه شعبان از روز چهارنشبه آغاز شده است. طرح فروش فوری ایران خودرو تا پایان روز شنبه (۲۰ اسفند ماه) ادامه خواهد داشت.

متقاضیان طرح عادی برای شرکت در این طرح نیاز به حساب وکالتی و واریز وجه به میزان ۱۳۰ میلیون تومان برای سواری‌ها و ۴۰۰ میلیون تومان برای محصولات هایما دارند.

امکان تعریف حساب وکالتی و واریز وجه از روز سه‌شنبه فراهم شده است.

بر این اساس با توجه به تعطیلی روزهای چهارشنبه و جمعه، ایران‌خودرو اعلام کرد مشتریان در روزهای سه‌شنبه، پنج‌شنبه و تا ساعت ۱۴ شنبه برای تعریف حساب وکالتی و واریز وجه اقدام کنند.

پول واریز شده اما امکان ثبت نام فروش فوری وجود ندارد

در حالی فروش فوری ایران خودرو در حال برگزاری است که بسیاری از افراد اعلام کرده اند که با وجود واریز وجه به حساب وکالتی امکان ثبت نام ندارند.

آنگونه که ایسنا گزارش داده است، تایید واریز وجه تا ۴۸ ساعت پس از واریز توسط بانک صورت می گیرد. تا زمانی که واریز وجه نیز مورد تایید بانک نباشد،‌ لینک ثبت نام غیرفعال خواهد بود.

این در حالیست که ایران خودرو در بخشنامه خود صحبتی از این ۴۸ ساعت به صورت واضح نکرده است. تنها به این نکته اکتفا کرده است که ” پس از اتمام فرآیند وکالتی شدن حساب در بانک عامل و استعلام توسط ایران خودرو از بانک عامل، اطلاعات به شرکت ایران‌خودرو ارسال می‌شود. لذا متقاضیان با در نظر داشتن این مدت زمان، بعد از اتمام افتتاح و واریز وجه در حساب وکالتی نسبت به ثبت‌نام اولیه در سامانه فروش اینترنتی ایران خودرو اقدام کند.”

متقاضیان طرح خودروهای فرسوده هم مشکل دارند

نکته دیگر اینکه حتی متقاضیان طرح خودروهای فرسوده فروش فوری ایران خودرو هم با مشکل روبرو هستند. افرادی که در برنامه فروش قبلی ثبت نام کردند، با مراجعه به پنل کاربری خود،‌امکان ثبت نام ندارند. 

مشکل آنجاست که همچنان ثبت نام قبلی آن ها در مرحله «درحال بررسی» قرار دارد.

فروش فوری ایران خودرو سرکاری است!

حالا باید این پرسش را مطرح کرد؛ در شرایطی که خودروهای عرضه شده در این مرحله کاهش یافته است. همچنین خودروهای پرتقاضای بازار نیز در این مرحله وجود ندارد، این شیوه اطلاع رسانی چه توجیه دیگری دارد. آیا ایران خودرو فروش های فوری خود را با تعداد محدودی خودرو و به صورت ناقص برگزار می کند تا صرفا رفع تکلیف کرده باشد؟

منبع: ایسنا

خودرو
شناسه : 340462
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا