کرونا در حال بازگشت است

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵ نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۴ هزار و ۹۲۲ نفر رسید.

به گزارش جهان صنعت نیوز، بر اساس اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز (۱۷ اسفند ماه ۱۴۰۱) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶۴۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۳۸۶ نفر از آنها بستری شدند.


بر این اساس مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۷۱ هزار و ۹۹۶ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵ نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۱۴۴ هزار و ۹۲۲ رسید.

خوشبختانه تاکنون ۷ میلیون و ۳۳۹ هزار و ۹۶۳ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. ۳۸۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۵۵ میلیون و ۳۸۶ هزار و ۵۹۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

همچنین تا کنون ۶۵ میلیون و ۲۰۵ هزار و ۵۸۸ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۶۰۰ هزار و ۵۰۹ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۶۵۱ هزار و ۳۵۴ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۴۵۷ هزار و ۴۵۱ دُز رسیده است.

در عین حال در حال حاضر یک شهر در وضعیت قرمز، ۱۳ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۱۸ شهر در وضعیت زرد و ۳۱۶ شهر کشور نیز در وضعیت آبی قرار دارند.

منبع: ایسنا

عمومی
شناسه : 340316
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا