مرحله چهل و سوم فروش فوری آغاز شد؛

فروش فوق العاده ایران خودرو فقط با خودروهای گران قیمت

فروش فوق العاده ایران خودرو بالاخره با عرضه چهار محصول عرضه شد. ۴ خودروی عرضه شده در این مرحله جزو خودروهای پر تقاضا محسوب نمی شوند.

به گزارش جهان صنعت نیوز، پس از تاخیر چند روزه بالاخره فروش فوق العاده ایران خودرو آغاز شد. 

بر اساس اعلام ایران خودرو، این طرخ فروش برای سه گروه اجرا می‌شود. این سه گروه عبارتند از متقاضیان عادی، خودروهای فرسوده و طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت.

برای فروش فوق العاده ایران خودرو چقدر در حساب وکالتی داشته باشیم؟

ایران خودرو تاکید کرده است که دارا بودن حساب وکالتی برای متقاضیان عادی شرکت در این فروش فوری الزامی بوده است. این شرط برای متقاضیان فروش فوق العاده ایران خودرو برای خودروهای فرسوده و جوانی جمعیت لازم نیست.

افراد متقاضی خودروهای سواری باید ۱۳۰ میلیون تومان در حساب خود داشته باشند. این رقم برای متقاضیان خودروی هایما برابر با ۴۰۰ میلیون تومان اعلام شده است.

چه خودروهایی عرضه شدند؟

بر اساس اطلاعیه منتشر شده، فروش فوری ایران خودرو با عرضه چهار محصول برنامه ریزی شده است. 

هایما S7 پلاس اولین خودروی عرضه شده در این مرحله است. قیمت مصوب این خودرو برابر با ۸۵۸ میلیون تومان درنظر گرفته شده است.

هایما S5 At6 دومین خودرویی است که ایران خودرو در این مرحله از فروش فوری در نظر گرفته است. این خودرو با قیمت ۸۱۵ میلیون تومان عرضه می شود.

سورن پلاس بنزینی با قیمت مصوب ۲۶۹ میلیون تومان، خودروی دیگر این مرحله از فروش فوق العاده ایران خودرو است.

دناپلاس اتوماتیک نیز آخرین خودروی عرضه شده در این مرحله محسوب می شود. این خودرو با قیمت ۴۱۱ میلیون تومان برای فروش در نظر گرفته شده است.

نگاهی به خودروهای عرضه شده در این مرحله نشان می دهد که هیچ کدام از خودروهای پرفروش این شرکت عرضه نشدند. پژو ۲۰۶، پژو ۲۰۷، پژو پارس و رانا از جمله خودروهای محبوب ایران خودرو هستند که بیش ترین تقاضا نیز برای این خودروها ثبت می شود.

آنگونه که ایران خودرو اعلام کرده است،‌سند خودروهای عرضه شده در این مرحله تا یک سال در رهن شرکت باقی می ماند. پیش از این محدودیت فروش یکساله خودرو برداشته شده بود.

 

اخبار برگزیدهخودرو
شناسه : 340253
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا