چگونه کارت سوخت جامانده در پمپ بنزین را پیگیری کنیم؟

کارت‌های جامانده تا ۱۰ روز به امانت جایگاهی که کارت در آنجا مانده است، خواهد بود.

به گزارش جهان صنعت نیوز، جاگذاشتن کارت سوخت مسئله‌ای است که اغلب رانندگان به آن دچار می‌شوند و بعضاً عواقب پردردسری دارد. اما این اتفاق به‌قدری شایع است که حالا سامانه‌ای برای نظم‌بخشیدن به فرایند بازگرداندن کارت‌های سوخت به متقاضیان معرفی شده. اکنون کارت‌های سوخت مفقودی در سایت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران قابل رهگیری هستند.

براساس اطلاعیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، مالکان خودروها در‌صورت جا‌گذاشتن کارت سوخت شخصی خود در جایگاه‌ها می‌توانند به این سامانه به آدرس www.scs.niopdc.ir مراجعه و با واردکردن شماره VIN خودرو، از محل کارت سوخت مطلع شوند و در‌اسرع‌وقت آن را دریافت کنند.

کارت‌های جامانده تا ۱۰ روز در امانت جایگاهی که کارت در آنجا مانده است، خواهد بود و پس از آن به نواحی مرتبط با جایگاه، منتقل و تا سه ماه برای تحویل به مالک در ناحیه نگهداری می‌شود.

کارت‌های جامانده در جایگاه‌های سوخت پیش از این تحویل نواحی می‌شد و اطلاع‌‌رسانی مناسبی دراین‌باره انجام نمی‌شد تا مالکان بدانند کارت سوخت آن‌ها به‌‌طور دقیق در کدام جایگاه جا مانده است.

این سامانه هم‌‌اکنون به‌‌صورت داخلی در دسترس مالکان جایگاه‌های عرضه سوخت و مدیران مناطق ۳۷گانه و نواحی ۲۳۰گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران قرار گرفته است و به‌‌زودی در بستر اینترنت در اختیار عموم مردم و برای کسانی که مشکل جاگذاشتن کارت سوخت دارند نیز قرار می‌گیرد.

همچنین اگر کارت خود را در جایگاه یافتید و به هر دلیلی اپراتور از دادن کارت سوخت خودداری کرد، می‌توانید این موضوع را از طریق سامانه ثبت شکایات و پاسخگویی ۰۹۶۲۷ پیگیری کنید. ضمناً در تعداد دفعات صدور کارت سوخت محدودیتی وجود ندارد و در صورتی‌ که به هر دلیل مالک خودرو تقاضای کارت سوخت المثنی داشته باشد، کارت برای وی صادر می‌شود.

منبع: دیجیاتو

خودرو
شناسه : 340176
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا