رییس اتاق تهران عنوان کرد؛

علیرغم تحریم ها امیدوار به تغییر شرایط اقتصادی هستیم

رئیس اتاق بازرگانی تهران با تاکید بر این که تحریم‌ها نقشی بزرگ در مشکلات اقتصادی کشور داشته‌اند، ابراز امیدواری کرد که سال آینده شرایط در اقتصاد کشور تغییر کند.

به گزارش جهان صنعت نیوز، مسعود خوانساری در آخرین نشست هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران اظهار کرد: در سال‌های گذشته مهم ترین عاملی که به اقتصاد کشور ضربه زد، تحریم ها بود و این بحثی که مطرح می شد تحریم ها هیچ نقشی در اقتصاد کشور ندارند دیدیم که اشتباه بود و امروز برای همه مشخص شده است که مهم ترین بحرانی که اقتصاد کشور را به این روز کشانده بحث تحریم ها بوده است.

وی افزود: اگر امروز به نقطه ای رسیده‌ایم که هر روز دچار بحران‌های اقتصادی هستیم عامل اصلی آن تحریم ها است. امیدوارم سال آینده بتوانیم بر همه این مشکلات فائق بیایم، البته مشکلات کشور بسیار زیاد است و اتاق هم در این بین باید نقش جدی داشته باشد.

اتاق بازرگانی در همه دوره ها تاثیرگذار بوده است

رئیس اتاق بازرگانی تهران با اشاره به اقداماتی که در این اتاق در سال‌های گذشته صورت گرفته، تشریح کرد: اتاق بازرگانی حلقه واسطی هست بین حاکمیت و بخش خصوصی و در همه دوره ها و عصار و بزنگاه های تاریخی توانسته نقش جدی را بازی کند.

وی خاطرنشان کرد: در همه جای دنیا شاهدیم که دولت ها و حاکمیت توسط واسطه هایی با کل مردم کشورشان در ارتباط هستند مانند احزاب، تشکل ها، سندیکاها و ان جی اوها که زبان واسطی هستند بین حاکمیت و مردم که می توانند باب گفت‌وگو را در جهت حل مسائل کشورشان باز کنند.

منبع: ایسنا

 

اقتصاد کلان
شناسه : 340128
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا