چه کسانی کاندیدای اتاق بازرگانی شدند؟

فهرست کاندیداهای احراز صلاحیت شده برای دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی در سراسر کشور منتشر و زمان تبلیغات رسمی آنها آغاز شد.


به گزارش جهان صنعت نیوز، انجمن نظارت بر انتخابات اتاق ایران در پی اتمام کار شورای عالی نظارت بر انتخابات، فهرست نهایی کاندیداهای دهمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق‌های سراسر کشور را منتشر کرد.

دبیر انجمن نظارت بر انتخابات با تاکید بر اینکه ملاک احراز اهلیت و رد اهلیت صرفا ناظر  بر آیین‌نامه نحوه احراز صلاحیت هیات نمایندگان اتاق‌های بازرگانی و اصلاحات آن بوده ادامه داد: افراد با داشتن شروط لازم و یکی از شروط کافی مندرج در بند ۵-۷ آیین‌نامه، واجد اهلیت و یا فاقد آن شناخته شدند و غیر از این هیچ‌گونه نظر دیگری از دستگاه‌های بیرونی یا ملاحظات سیاسی و یا ملاحظات تایید صلاحیت‌های عمومی ملاک اظهار نظر انجمن نبوده است. انجمن صرفا مُر آیین‌نامه مصوب شورای عالی نظارت و با توجه به وجود شرایط لازم و ضروری هر کاندید و داشتن اهلیت فعال اقتصادی و تجاری بودن او، صلاحیت افراد را احراز کرده و عدم احراز افراد به منزله عدم صلاحیت نیست؛ بلکه به این معناست که یا مستندات لازم توسط افراد برای احراز صلاحیت کافی نبوده و یا به دقت و با کفایت عرضه نشده است.

برآوردها از فهرست اعلام شده نشان می‌دهد که غلامحسین شافعی – رئیس فعلی اتاق بازرگانی ایران – در انتخابات شرکت نکرده است.

همچنین فهرست نهایی انتخابات اتاق بازرگانی تهران نشان می‌دهد که هیچ یک از اعضای فعلی هیات رئیسه این اتاق در انتخابات حضور ندارند و نام مسعود خوانساری – رئیس اتاق بازرگانی تهران  –  و فاطمه مقیمی، علا میرمحمد صادقی، محمد اتابک و ناصر ریاحی در نامزدهای نهایی دیده نمی‌شود.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، انتخابات اتاق‌های بازرگانی در روز ۲۰ اسفند امسال برگزار خواهد شد./ایسنا

صنعت و معدن
شناسه : 339201
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا