سامانه جدید ثبت نام وام بازنشستگان اعلام شد + لینک ثبت نام

با آغاز ثبت نام وام بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری، سامانه در نظر گرفته شده از دسترس خارج شد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: ثبت نام وام بازنشستگان به مبلغ ۳۰ میلیون تومان از امروز(شنبه ۶ اسفند) آغاز شد. با این وجود، به دلیل افزایش چشمگیر ترافیک، سامانه اینترنتی (درگاه خدمات الکترونیک sabasrm) با اختلال مواجه شده است که تا ساعاتی دیگر رفع خواهد شد.

در اطلاعیه صندوق بازنشستگی کشوری آمده است: ضمن پوزش از متقاضیان نام نویسی، همکاران با اختصاص سرورهای جدید در حال رفع اختلال و ترافیک ایجاد شده هستند.

ثبت نام وام بازنشستگان تا آخر سال ادامه دارد

 مهلت ثبت‌نام وام ضروری ۳۰ میلیون تومانی بازنشستگان تا روز یکشنبه ۲۸ اسفند ادامه خواهد داشت. بازنشستگان می‌توانند تا پایان دوره تعیین شده یعنی تا ۲۸ اسفند نسبت به ثبت‌نام این تسهیلات اقدام کنند.

بدیهی است، زمان ثبت تقاضای اینترنتی افراد بازنشسته هیچگونه اثری در بررسی شرایط متقاضیان و تعیین واجدان شرایط دریافت وام و نتایج قرعه کشی احتمالی و نوبت بندی ماهانه پرداخت این نوع وام نخواهد داشت.

در ضمن، ثبت نام این تسهیلات صرفا به صورت اینترنتی و از طریق درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری (قابل استفاده از طریق تلفن همراه) به نشانی sabasrm.ir و به صورت کاملا رایگان با مهلت ۲۳روزه (۶ تا ۲۸ اسفند ۱۴۰۱) تعیین شده است.

وام ضروری بازنشستگی به این افراد تعلق نمی گیرد

گفتنی است، این تسهیلات به «متقاضیانی که از تاریخ صدور حکم بازنشستگی آنها کمتر از یک سال گذشته باشد»، «وراث ذکوری که تا سه سال آینده از لیست وظیفه بگیری حذف می‌شوند»، «متقاضیانی که حکم ترمیم سال جاری برای آنان صادر نشده است» تعلق نمی‌گیرد.

ضمنا «فقط یکی از وراث وظیفه بگیر با رضایت سایر وراث وظیفه بگیر می‌تواند از وام استفاده کند».

بنابراین متقاضیان پیش از ثبت‌نام حتما شرایط و ضوابط اعلام شده را به دقت مطالعه کرده و سپس اقدام به ثبت تقاضا کنند.

متقاضیان برای ثبت نام این تسهیلات تا اطلاع ثانوی می توانید از لینک زیر استفاده کنند:

لینک جدید ثبت نام

اجتماعی و فرهنگیبانک و بیمه
شناسه : 336914
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا