تداوم بارش باران و برف در این مناطق کشور

براساس پیش بینی هواشناسی امروز در بخش‌هایی از کشور ابرناکی، بارش باران و برف و وزش باد را شاهد خواهیم بود.

به گزارش جهان صنعت نیوز، بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، امروز در شمال آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، خراسان شمالی و ارتفاعات شمالی البرز، خراسان رضوی، همچنین در برخی مناطق استان‌های چهارمحال وبختیاری، کهگیلویه وبویر احمد، شمال فارس، جنوب اصفهان، یزد و خراسان جنوبی ابرناکی، بارش باران و برف و وزش باد پیش بینی می‌شود. همچنین در ارتفاعات البرز و زاگرس مرکزی بارش بصورت برف است و در نوار شمالی به ویژه در سواحل شمالی و خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی وزش باد همراه کاهش موقتی دما انتظار می‌رود و دریای خزر مواج و متلاطم است.

روز شنبه در شمال سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و خراسان رضوی وزش باد شدید رخ می‌دهد و در سایر مناطق کشور جوی آرام حاکم می‌شود.

یکشنبه در ساعات بعدازظهر برخی نقاط بوشهر، فارس، کرمان، جنوب یزد همچنین در ارتفاعات البرز مرکزی افزایش ابر، وزش باد و رگبار خفیف رخ می‌دهد. دوشنبه با گذر موج تراز میانی جو از نیمه جنوبی کشور علاوه بر این مناطق در خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان بارش باران گاهی رعدوبرق و در ارتفاعات بارش برف انتظار می‌رود. سه شنبه گستره فعالیت این موج در کرمان، ارتفاعات شمال هرمزگان و سیستان وبلوچستان می‌باشد و بتدریج در اواخروقت از جنوب شرق کشور خارج می‌شود.

طی روز‌های دوشنبه وسه شنبه وزش باد همراه با کاهش موقتی دما درجنوب شرق رخ می‌دهد. چهارشنبه در اکثر مناطق کشور آسمان صاف و آرام همراه روند افزایش نسبی دما مستقر است./باشگاه خبرنگاران جوان

عمومی
شناسه : 336786
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا