این بازنشستگان از وزارت اقتصاد کمک هزینه معیشتی دریافت می کنند

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت امور اقتصادی و دارایی، از امضای یک تفاهمنامه با سازمان امور مالیاتی برای پرداخت کمک هزینه معیشتی به بازنشستگان وزارت متبوع خبر داد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، به نقل از شادا، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت امور اقتصادی و دارایی طی سخنانی در گردهمایی سراسری مدیران کل استانی، از امضای یک تفاهمنامه به منظور ایجاد وحدت رویه بین وزارت اقتصاد و سازمان امور مالیاتی برای پرداخت کمک هزینه معیشتی به بازنشستگان وزارت متبوع خبر داد.


بر اساس این گزارش، ذبیح اله سلمانی در این جلسه که به ریاست وی و در محل باشگاه بانک سپه برگزار شد، به سوالات و ابهامات مدیران کل حاضر در جلسه در خصوص موضوعات اداری، قراردادهای استخدامی و حقوق پرسنل وزارتخانه و … در سطح ستادی و استانی پاسخ گفت؛ بنابراین گزارش، موضوع بند ۱۰ ماده ۶۸ قانون مدیریت خدمات کشوری و برقراری فوق‌العاده ویژه کارکنان و ضرایب پرداختی مربوط به شاغلان اختصاصی و عمومی وزارتخانه بر مبنای مصوبات شورای حقوق و دستمزد، از جمله موارد مطروحه توسط ذبیح اله سلمانی در این جلسه بود.

به گفته سلمانی، کلیه دستگاه‌های دولتی و وزارتخانه‌ها، به استثنای وزارت کشور، مکلف اند، پرداخت فوق‌العاده ویژه کارکنان خود را از محل منابع داخلی دستگاه پرداخت نمایند و از دولت بابت این موضوع، مطالبه مالی نداشته باشند.

اجتماعی و فرهنگی
شناسه : 336499
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا