دریافت «پروانه تحقیق و توسعه» توسط شرکت سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران از وزارت صمت

شرکت سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران پروانه تحقیق و توسعه را از وزارت صمت دریافت کرد و این سازمان از یک بنگاه تولید محور به یک سازمان توسعه محور ارتقا یافت.

به گزارش جهان صنعت نیوز به نقل از روابط عمومی  یکی از الزامات توسعه دانش محور و رهـایی از اقتصاد تک محصولی توجه ویژه به مقوله تحقیق و توسعه در بنگاه های صنعتی است. چرا که تحقیق و توسعه عامل اصلی بهینه سازی فرآیندها و به کارگیری مناسب منابع طبیعی در جهت ایجاد محصولات با ارزش افزوده بالا و رقابت پذیر در سطح بین الملل و در نتیجه تحقق رشد اقتصادی مطلوب می باشد.

پیرو سیاست‌گذاری شرکت مبنی بر تبدیل سازمان از بنگاه تولیدی، به سازمان توسعه محور و اولویت دادن به توسعه محصول بعنوان یکی از ابزارهای اصلی پیشرفت سازمان و تلاش‌های صورت گرفته در این مسیر، شرکت سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران موفق به اخذ پروانه تحقیق و توسعه از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گردید. این مجوز در راستای تحقق اهداف “ایجاد و یا تکمیل دانش فنی محصولات با ارزش افزوده بالاتر” دریافت گردیده است.

دریافت این پروانه گام مهمی در مسیر پیشرفت فعالیت‌ها و پروژه‌های دانش محور در هلدینگ صنایع شیمیایی ایران خواهد بود و می تواند از طریق بخشودگی مالیاتی به کاهش هزینه های سازمان در حوزه های پژوهشی و نوآوری کمک نماید.

شایسته است دریافت این پروانه را که حاصل به ثمر نشستن تلاش و پیگیری مستمر همکاران حوزه های مرتبط  است را به مدیریت و کارکنان محترم هلدینگ صنایع شیمیایی ایران تبریک عرض نماییم.

نفت و پتروشیمی
شناسه : 336354
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا