در ۲۴ ساعت گذشته؛

قیمت بیت کوین به ۲۵ هزار دلار رسید

قیمت بیت کوین ۱.۵ درصد طی ۲۴ ساعت گذشته افزایش یافته و به بیش‌از ۲۴۹۰۰ دلار رسیده است.

به گزارش جهان صنعت نیوزبه نقل از کوین دسک، قیمت بیت کوین و سایر ارزهای مجازی در روز دوشنبه علی‌رغم یک روز آرام در بازار سهام آمریکا افزایش یافتند. سرمایه‌گذاران به‌خاطر تعطیلات روز ریاست‌جمهوری از بازار وال‌استریت دور بودند.

 قیمت بیت کوین ۱.۵ درصد طی ۲۴ ساعت گذشته افزایش یافته و به بیش‌از ۲۴۹۰۰ دلار رسیده است. بیت کوین در اوج تجارت های اخیر به ۲۵۱۰۰ دلار هم رسیده بود.‌ ارزش بزرگ‌ترین ارز مجازی دنیا درحدود بالاترین رقمی که از ژوئن به آن رسیده بود باقی‌مانده است. بیت‌کوین ۵۰ درصد در ابتدای سال جاری میلادی افزایش قیمت داشت، اما هنوز هم بسیار پایین‌تر از اوج ۶۹ هزار دلاری که در اواخر ۲۰۲۱ به آن رسیده بود معامله می‌شود.

 درواقع ارزهای مجازی علی‌رغم مشکلات قانونی فراوان و اقدامات مقامات آمریکا در هفته‌های اخیر در برخورد شدید با شرکت‌های ارز مجازی عملکرد خوبی داشته‌اند. تاجران این مشکلات قانونی را راهی به سمت شفافیت بیشتر ارزهای مجازی در بلندمدت می‌دانند و توجهی به مشکلات کوتاه‌مدت ندارند.

 ارزهای مجازی طی یک‌سال گذشته رابطه مستقیمی با بازار سهام داشتند و همگام با متوسط شاخص صنعتی داوجونز و اس‌پی۵۰۰ حرکت کردند. بیت کوین و سایر ارزهای مجازی در غیاب تجارت سهام افزایش قیمت داشتند.

 علاوه‌بر بیت کوین، اتر به‌عنوان دومین ارز مجازی بزرگ دنیا هم ۱ درصد افزایش قیمت داشته و به بیش‌از ۱۷۰۰ دلار رسیده است. ارزهای کوچک‌تر نوسان بیشتری داشتند. کاردانو ۱.۵ درصد بالا رفته اما پولیگان ۱ درصد کاهش یافته است.

ارز دیجیتال
شناسه : 335932
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا