داستان قتل مداح تبریزی چه بود؟

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی با تائید خبر قتل هابیل آفاق آذر مداح اهل بیت(ع) در تبریز گفت: او با حدود ۴۵ سال سن، از مداحان خوش‌خوان تبریز بود که برای مداحی سفرهای متعددی هم به کشورهای ترکیه و آذربایجان داشت.

به گزارش جهان صنعت نیوز، پیکر هابیل آفاق آذر مداح اهل بیت عصمت و طهارت (ع) روز گذشته پنجشنبه ۲۷ بهمن‌ماه در منطقه ائل باغی در ضلع جنوبی اتوبان شهید کسایی توسط نگهبانان محل پیدا شد که در بررسی اولیه مشخص شد به ضرب گلوله در اطراف میدان بسیج تبریز کشته شده است.


حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی با تائید این خبر اظهارداشت: مرحوم هابیل آفاق آذر با حدود ۴۵ سال سن از مداحان خوش‌خوان و خوش صدای تبریز بود که متولد منطقه حجتی تبریز هم بود. او خادم حرم حضرت معصومه (س) هم بود.

وی با اشاره به اینکه پدر مرحوم آفاق آذر نیز از مداحان تبریز به حساب می‌آمد که چندماه پیش دارفانی را وداع گفت، تصریح کرد: آفاق آذر سفرهای متعددی به کشورهای ترکیه و آذربایجان برای مداحی در مجالس مذهبی داشت.

حسینی گفت: پیکر این مرحوم روز گذشته پنجشنبه ۲۷ بهمن‌ماه پیدا شد و در همین ارتباط تیم ویژه‌ای متشکل از افسران اداره آگاهی تبریز و مقامات قضایی به دستور دادستان تبریز به صورت ویژه پیگیر علت این جنایت هستند تا عامل یا عاملین آن دستگیر و انگیزه آنان مشخص شود.

رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان‌شرقی نیز گفت: کاراگاهان پلیس آگاهی استان در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ در خصوص جسد فردی میانسال در پارک ائل باغی تبریز بلافاصله ماموران در محل حاضر و مشاهده شد مقتول با سلاح گرم به قتل رسیده و تلاش برای شناسایی و دستگیری قاتل ادامه دارد.

ابراهیم محمودی گفت: پلیس استان در ساعت ۱۶.۳۰مورخه ۲۶ بهمن از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ از وقوع کشف جسد فرد میانسالی در پارک ائل باغی تبریز مطلع که بلافاصله اکیپ ویژه ای از پلیس آگاهی و عوامل کلانتری در محل حضور یافته و در بررسی های اولیه مشخص شد مقتول به هویت معلوم با سلاح گرم به قتل رسیده و احتمالا در این محل رها شده است.

وی افزود: با هماهنگی و دستور بازپرس ویژه قتل شناسایی و دستگیری عاملان این جنایت در دستور کار این پلیس قرار گرفته که نتیجه تکمیلی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

پیکر این مرحوم امروز از ساعت ۱۰ صبح از مقبل منزل پدری‌اش واقع در انتهای خیابان استاد جعفری، محله ابوذر، کوی آذربایجان به سمت گلستان وادی رحمت تبریز برگزار می‌شود. مراسم شام غریبان آن مرحوم نیز از ساعت ۱۶ روز شنبه در مسجد نظیر وندی واقع در خیابان دکتر قریب (کوی فیروز)، روبروی پارک آنا برگزار خواهد شد./خبرآنلاین

حوادث
شناسه : 335085
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا