شرط انجام پروازهای فرودگاه مهرآباد اعلام شد

فرودگاه مهرآباد با اعلام عملیاتی بودن این فرودگاه اطلاع داد: به شرط مساعد بودن وضعیت جوی فرودگاه‌های مقصد، پروازها از مبدأ مهرآباد انجام می‌شود.

به گزارش جهان صنعت نیوزدر پی تمدید وضعیت جوی نارنجی در کشور، دستورالعمل‌های زمستانی مرتبط با پاکسازی سطوح و انجام عملیات یخ‌زدایی هواپیماها در بسیاری از فرودگاه‌ها در حال انجام است، با این حال بدی آب‌وهوا امکان تاخیر و ابطال برخی پروازها را به وجود آورده است.

از ابتدای هفته ده‌ها پرواز به دلیل بدی آب‌وهوا با تاخیر انجام شده یا هواپیما بعد از تیک‌آف مجبور به بازگشت به فرودگاه مبدأ شده است. در همین راستا روابط‌عمومی فرودگاه مهرآباد امروز (چهارشنبه) اعلام کرده است: شرایط جوی برای انجام پرواز در مهرآباد مساعد است و با توجه به بارش برف در تهران با تلاش تیم عملیات زمستانی سطوح پروازی پاکسازی و فرودگاه عملیاتی است.

این اطلاعیه می‌افزاید: با این حال با توجه به شرایط ناپایدار جوی، بارش برف و باران، برودت هوا و احتمال تغییر وضعیت پروازها در سراسر کشور، مسافران حتماً پیش از عزیمت به فرودگاه با شماره ۱۹۹ و ۰۲۱۶۱۰۲۱ تماس بگیرند و از آخرین وضعیت پروازها مطلع شوند.

عمومی
شناسه : 334340
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا